در گفت‌وگو با پانا:

رضا نوروزی: یحیی گل‌محمدی در دربی تابوشکنی کرد

تا «وار» نیاید، حرف و حدیث داوری ازبین نمی رود/۳ فینال پیش رو داریم

تهران (پانا) - مهاجم پیشین پرسپولیس معتقد است یحیی گل‌محمدی با تعویض زودهنگامش در دربی تابوشکنی و مسیر قهرمانی را هموار کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
رضا نوروزی: یحیی گل‌محمدی در دربی تابوشکنی کرد

رضا نوروزی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به پیروزی پرسپولیس در دربی شماره ۱۰۰ گفت: «بازی خیلی خوبی از لحاظ نتیجه برای پرسپولیس بود. در نیمه اول دو تیم هیجان داشتند و در برخی صحنه‌ها حتی عجله و شتاب هم داشتند اما موقعیت آن‌چنانی به هم ندادند. تک فرصت‌هایی هم که به دست آمد، روی خلاقیت‌های فردی بازیکنان بود. با این‌حال شیوه‌ای که پرسپولیس برای این بازی انتخاب کرد، نتیجه داد و توانست خیلی خوب کارش را پیش ببرد. واقعاً در بحث دفاعی تیم ما عالی و بدون نقص کار کرد. شرایط دو تیم طوری بود که مساوی نمی‌توانست آن‌ها را به خواسته‌شان برساند. به خاطر آن باید حتماً یک تیم برنده می‌شد. فکر می‌کنم با این باخت، استقلال از کورس خارج شد چون بازی‌های سختی در پیش دارد.»

وی افزود: «خدا را شکر پرسپولیس این دربی مهم را برد و توانست بالاتر از استقلال قرار بگیرد. وقتی سپاهان هم آن نتیجه را گرفت و نتوانست ملوان را شکست دهد، عالی شد و برد دربی بیشتر به چشم آمد. شانس حالا به پرسپولیس رو کرده است و نباید به‌راحتی آن را از دست بدهیم. اصلاً کار آسانی نیست و باید ۳ بازی را باقدرت پیش برویم. تیمی را نباید دست‌کم گرفت. سپاهان دیدید ۲ امتیاز مهم در حساس‌ترین مقطع لیگ از دست داد.»

مهاجم پیشین پرسپولیس ادامه داد: «قبل از دربی همه می‌گفتند استقلال برنده می‌شود اما دیدید که ۳ امتیاز خیلی مهمی گرفتیم. البته یحیی گل‌محمدی هم عادت نداشت زود تعویض کند. راستش وقتی در شروع نیمه دوم آل کثیر را به زمین فرستاد، خودم هم غافل‌گیر شدم. این تعویض همه را غافلگیر کرد و خیلی خوب هم جواب داد. عیسی گل خیلی قشنگی زد. درست است شانسی گل شد اما حرکت و تو سر توپش خیلی قشنگ بود. گل محمدی تابوشکنی کرد و کلاً نیمه دوم بعد از گل، بازی طوری پیش رفت که از دست استقلال خارج شد. آن‌ها هرچه قدبلند و سرزن داشتند، آوردند اما عجیب اینکه اصلاً سانتر خوبی ارسال نکردند. البته برای ما که خوب شد و بردیم. در کل بازی جذابی نبود و ما هم بعد از گل می‌توانستیم در ضد حملات بهتر کارکنیم اما کادر فنی ترجیح داد، گلش را حفظ کند.»

رضا نوروزی گفت: «خیلی‌ها در مورد صحنه‌های داوری دربی حرف می‌زنند. فکر می‌کنم این بحث‌ها و حرف‌وحدیث‌ها تمامی ندارد. تا زمانی که «وار» نیاید، همین داستان را داریم. با این اوضاعی که من می‌بینم، خیلی بعید است که فصل آینده هم سیستم داوری به ایران بیاید و لیگ با شرایط جدید برگزار شود. الان هم پرونده دربی بسته‌شده و نتیجه آن در تاریخ ثبت شد. اکنون دیگر همه‌چیز دست پرسپولیس است و ۳ فینال پیش رو را باید باقدرت ببریم. استقلال و سپاهان بازهم امتیاز از دست می‌دهند. ما باید پرتلاش و باتمام توان به دنبال ۳ برد باشیم.»

وی با اشاره به رویارویی پرسپولیس با گل گهر در جام حذفی تأکید کرد: «جام حذفی شرایطش با لیگ فرق دارد. در شرایط خوب تیمی قرار داریم و می‌توانیم دوگانه بگیریم. دوست دارم واقعاً این اتفاق بیفتد. چون یحیی امسال خیلی اذیت و مظلوم واقع شد. حقش است با گرفتن دوگانه خستگی از تنش در برود. گل گهر تیم خیلی خوبی دارد و باید بدون اشتباه مقابل آن‌ها بازی کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار