بهزاد داداش‌زاده: بازی گل‌گهر از دربی سخت‌تر است

تهران (پانا) - بهزاد داداش زاده پیشکسوت پرسپولیس گفت مسابقات جام حذفی به مراتب از دیدارهای لیگ برتر و شرایط عادی دشوارتر است چون دیگر راهی برای برگشت و جبران وجود ندارد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
بهزاد داداش‌زاده: بازی گل‌گهر از دربی سخت‌تر است

به گزارش خبرورزشی، بهزاد داداش زاده، بازیکن قدیمی پرسپولیس در خصوص اهمیت مسابقات جام حذفی اظهار داشت: به طور کلی مسابقات جام حذفی همیشه سختی خاص خودش را دارد. گرچه در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های دسته‌های پایین تر زیاد به این مراحل نرسیده اند ولی به طور کلی همیشه این رقابت‌ها را جام شگفتی‌ها می‌نامند.

وی ادامه داد: پرسپولیس نباید تصور کند که این بازی مقابل سیرجان از دربی آسان تر است، نه! اتفاقاً این بازی از دربی سخت تر است چون شکست در این بازی حکم از دست رفتن یک جام آسان را برای پرسپولیس خواهد داشت. نباید به این راحتی مسابقه گل گهر را دست کم بگیریم.

بازیکن اسبق پرسپولیس ادامه داد: من هم مثل بقیه از برد پرسپولیس در دربی خوشحالم اما این خوشحالی فقط تا فردای روز دربی باید در ذهن بازیکنان باقی می‌ماند. شکست استقلال و شادی‌های مربوط به آن تمام شد و به دل تاریخ پیوست. از اینجا به بعد باید به بازی‌های پیش رو و آینده فکر کنیم. سه بازی حساس در لیگ برتر برای کسب قهرمانی و سه بازی حساس برای رسیدن به قهرمانی جام حذفی. البته فعلاً همه فکر و ذکر شاگردان یحیی باید بازی با گل گهر سیرجان باشد.

داداش زاده با اشاره به تغییرات فنی در راس کادر مربیگری حریف بعدی پرسپولیس گفت: قطعاً هنوز هم تفکرات امیر قلعه نویی در تیم گل گهر وجود دارد و بازیکنان این تیم گرچه سرمربی اصلی بالای سرشان نیست اما با همان برنامه‌های تاکتیکی به کارشان ادامه می‌دهند. تیمی که ۲۴هفته با یک مربی کارکرده قطعاً در چند هفته پایانی هم با همان شیوه و روش به کارش ادامه خواهد داد. ضمن اینکه قطعاً یحیی و شاگردانش بازیهای گذشته تیم گل گهر را دیده اند و می‌دانند که به طور مثال این تیم مقابل هوادار در هفته گذشته چطور به میدان رفته است.

وی در ادامه با اشاره به توان هجومی خوب پرسپولیس در هفته‌های اخیر خاطرنشان کرد: قطعاً با گلی که عیسی آل کثیر در دیدار مقابل استقلال به ثمر رساند تا حالا روحیه بالایی پیدا کرده. از طرفی آمادگی خیلی خوب مهدی ترابی و وحید امیری که پشت سر خط حمله پرسپولیس می‌ایستد توان تهاجمی این تیم را افزایش می‌دهد.

داداش زاده اضافه کرد: قدرت خوب پرسپولیس در خط دفاع هم که خوشبختانه زبانزد خاص و عام است. حضور علیرضا بیرانوند درون دروازه و زوج موفق مرتضی پورعلی گنجی و گولسیانی باعث شده تا در کنار دفاع‌های کناری یک خط دفاعی مستحکم مقابل حریفان قرار بگیرد ولی باز هم باید گفت که جام حذفی خیلی خطرناک است.

وی افزود: جام حذفی جام لحظه‌هاست. ممکن است با یک اشتباه و یک لحظه غفلت حریف به گل برسد و در ادامه با بستن دفاع کار را تمام کند. پرسپولیس ثابت کرده این توانایی را دارد که از سد هر حریفی عبور کند. تیمی که سپاهان را در خانه‌اش شکست می‌دهد قطعاً می‌تواند این بازی را هم برنده شود اما همه این‌ها مستلزم داشتن تمرکز و دور شدن از فضای غرور شکست دادن استقلال در دربی است. تکرار می‌کنم غرور و حال و هوای دربی دیگر تمام شده و باید آنها را کنار گذاشت. جام حذفی با کسی شوخی ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار