تقدیر از پژو‌هشگران و نخبگان علمی و فرهنگی در شهرستان بن

بن ( پانا ) - از نخبگان و دانش‌آموزان فعال و برگزیده در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی در شهرستان بن تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از پژو‌هشگران و نخبگان علمی و فرهنگی در شهرستان بن

در این جلسه که به همت پژوهش سرای رازی شهرستان بن و با حضور ریاست و کارشناسان اداره آموزش و پرورش بن و جمعی از دانش آموزان و خانواده ها برگزار شد از دانش آموزان نخبه در زمینه های علمی و فرهنگی تقدیر شد.
حجت الله نادری ریاست اداره آموزش و پرورش بن به اهمیت علم و جایگاه ویژه این مسئله در دین اسلام اشاره کرد و از پژوهش به عنوان زیر بنای علم یاد کرد که باعث ماندگاری دانش می شود.

وی با اشاره به استعدادهای فراوان دانش آموزان این شهرستان بر کشف و شکوفایی این معادن ارزشمند علمی و فرهنگی تاکید و ابراز امیدواری کرد با خودباوری وانتخاب مسیر درست و برنامه ریزی شاهد موفقیت بیشتر دانش آموزان در عرصه های مختلف باشیم.
نادری در ادامه با تقدیر از عملکرد پژوهش سرای رازی بن و مدیریت این مجموعه خانم بارانی و تلاش دانش آموزان مستعد این مرکز یاداورشد،که این محیط علمی و آموزشی ،بادارا بودن امکانات پژوهشی و سایت ،جهت فعالیت های علمی و فرهنگی در اختیار دانش آموزان قرار دارد و فعالیت آن در ایام تابستان هم ادامه خواهد داشت.
در پایان دانش آموزان نخبه و خانواده ها ی آن ها نیز در گفت و گویی صمیمانه، دغدغه های خودرا با رییس و کارشناسان این اداره در میان گذاشتند.

خبرنگار دانش آموز: غزل علی بیگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار