مشهد مقدس میزبان المپیاد ورزشی دانش‌آموزان استعدادهای درخشان استان‌های قطب 5 سمپاد کشور

تهران (پانا) - المپیاد ورزشی دانش‌آموزان استعدادهای درخشان استان‌های قطب 5 سمپاد کشور در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۳۶۷۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مشهد مقدس میزبان المپیاد ورزشی دانش‌آموزان استعدادهای درخشان استان‌های قطب 5 سمپاد کشور

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان؛ نظر به ابلاغیه این سازمان و اهمیت تعلیم و تربیت تمام‌ساحتی به خصوص توجه به ابعاد پرورشی تربیت بدنی و سلامت دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان، المپیاد ورزشی دانش‌آموزان این مدارس در قطب‌های مختلف کشور در حال برگزاری است.

بیش از ۳۷۰ دانش‌آموز به همراه سرپرستان و مربیان استان‌های مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی طی روزهای چهارم تا دهم اردیبهشت در مسابقات قطب 5 سمپاد کشور حضور دارند.

اختتامیه مسابقات بخش پسران پنج‌شنبه ساعت ۱۱ صبح در محل سالن ورزشی شهید آقا مصطفی خمینی جهت معرفی تیم های برتر فوتسال و نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز و شطرنج در دوره اول و دوم متوسطه این استانها برگزار می‌شود.

افتتاحیه مسابقات بخش دختران در رشته های والیبال، تنیس روی میز و شطرنج در دو دوره اول و دوم متوسطه جمعه هشتم اردیبهشت ماه ساعت هشت صبح در سالن ورزشی آقا مصطفی خمینی انجام می‌شود.

پس از 3 روز رقابت مراسم اختتامیه بخش دختران یکشنبه دهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۱ صبح در همین مکان جهت معرفی تیم ها و افراد برتر برگزار خواهد شد.

تیم های برتر فوتسال و والیبال در دو دوره تحصیلی و افراد برتر تنیس روی میز و شطرنج به مسابقات کشوری سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان که تیرماه برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

این دوره از مسابقات با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و دبیرخانه تربیت بدنی سمپاد استان در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار