امام جمعه اسلامشهر:

فرهنگیان، درآموزش و پرورش مجاهدین عرصه جهاد تبیین هستند

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه اسلامشهردرخطبه‌ نماز جمعه، فرهنگیان در آموزش و پرورش را مجاهدین عرصه جهاد تبیین و مبارزه با تهاجم فرهنگی خواند که می‌‌بایست به نسل جوان در عرصه جهاد تبیین آگاهی‌های لازم را ارائه دهند.

کد مطلب: ۱۳۶۶۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان، درآموزش و پرورش مجاهدین عرصه جهاد تبیین هستند

حجت‌الاسلام محمد باقر برقراری، امام جمعه اسلامشهر، در خطبه اول نماز جمعه که در مصلی شهرستان برگزار شد، با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و در رابطه با آثار و برکات ماه مبارک رمضان اظهار کرد: پس از یک ماه بندگی به درگاه خداوند متعال که امیدواریم مورد قبول درگاه خداوند متعال قرار گرفته باشد، می‌بایست آثار و برکات ماه رمضان در طول سال هم مشهود باشد و همگان از نشاط در عبادات و ثبات در راه دین برخوردار باشند.

وی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به مناسبت‌های هفته در رابطه با روز شوراها بیان کرد: امام راحل در سال ۵۸ روز شوراها را بنیان نهاد و در سال هفتاد و هشت امور شوراها اجرایی شد و ادامه داد، شوراها از ظرفیت خوبی برای شنیدن سخنان مردم برخوردار هستند و این نهاد برخاسته از دل مردم و پل میان مردم و مسئولان است، لیکن شورا نمی‌بایست کانون ثروت و قدرت شود و مشکلات مردم به کناری گذاشته شود و تمام دغدغه‌های شوراها باید در راه رفع دغدغه‌های مردم باشد.

حجت‌الاسلام برقراری در رابطه با روز جهانی کار و کارگر تصریح کرد: کارگران مخلص، در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند و آنها ستون فقرات اقتصاد کشور هستند که می‌بایست با خرید محصولات داخلی از آنان حمایت کرد و در کنار این موضوع مسئولان نیز به خواسته‌های کارگران توجه کنند.

امام جمعه اسلامشهر با اشاره به دوازدهم اردیبهشت، روز شهادت استاد مطهری و گرامیداشت مقام معلم تأکید کرد:استاد مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود و امروز فرهنگیان ما در آموزش و پرورش مجاهدین عرصه جهاد تبیین و مبارزه با تهاجم فرهنگی هستند و می‌‌بایست به نسل جوان ما در عرصه جهاد تبیین آگاهی‌های لازم را ارائه دهند.

وی در رابطه با بازگشت پیکر شهید مطهر اقلیت آشوری،جانی‌ بت‌ اوشانا پس از چهاردهه خاطرنشان کرد: امروز همه مردم ما با توجه به اینکه پدر و مادر شهید در قید حیات نیستند،با شکوه بسیار شهید مطهر را بدرقه کرده و این مدافع وطن در آرامستان اقلیت‌های دینی اسلامشهر به خاک سپرده خواهدشد.

خبرنگار دانش‌آموز: نگین حسین‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار