دانشجوی فعال در امور عفاف حجاب و حفظ قرآن کریم تقدیر شد

تهران (پانا) - مراسم بزرگداشت شهدای غرب و شمال غرب کشور که همزمان با عید سعید فطر در مسجد جامع غدیر خم (ضرابخانه) تهران برگزار و از سوگند چابک، دانشجوی فعال و برگزیده در زمینه قرآن کریم و عفاف وحجاب تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
دانشجوی فعال در امور عفاف حجاب و حفظ قرآن کریم تقدیر شد

در مراسم بزرگداشت شهدای غرب و شمال غرب کشور که همزمان با عید سعید فطر در مسجد جامع غدیر خم (ضرابخانه) تهران برگزار شد، از سوگند چابک، دانشجوی فعال و برگزیده در زمینه قرآن کریم و عفاف و حجاب، ترویج فرهنگ غنی غدیر و توسعه فعالیت‌های غدیری تقدیر شد و لوح تقدیر توسط حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی نماینده ولی فقیه وامام جمعه موقت تهران ودبیرکل بنیاد بین المللی غدیر امضاء شد و توسط سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم ریاست دانشگاه عالی دفاع ملی اهدا شد.

سوگند چابک، دانشجوی رشته کارشناسی حقوق در دانشگاه علمی کاربردی فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی است و ضمن حفظ کل قرآن کریم،‌ تاکنون مقالاتی با موضوع شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و عفاف و حجاب به رشته تحریر آورده و فعالیت‌های چشمگیری انجام داده است.

وی علاوه بر این فعالیت‌ها در عرصه علمی و درسی و ورزشی نیز با کسب رتبه‌های برتر توانسته به عنوان دانشجوی ممتاز در سطح استان مرکزی باشد و به‌عنوان عضو قرارگاه جهادی در امورات محرومین نیز فعالیت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار