هدیه دانش‌آموزان یک مدرسه در کرج برای زلزله‌زدگان خوی

کرج (پانا) -دانش آموزان مدرسه ابتدایی اکسیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج با انتشار دلنوشته ای هدیه ۲ میلیون تومانی خود را به دانش‌آموزان مدرسه‌ای در خوی اهدا کردند.

کد مطلب: ۱۳۶۶۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
هدیه دانش‌آموزان یک مدرسه در کرج برای زلزله‌زدگان خوی

با هماهنگی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج و شهرستان خوی، این مبلغ برای دانش آموزان مدرسه خوی واریز شد.

به نام خدا

به دانش آموزان سربلند شهرستان خوی

از طرف دانش آموزان دبستان اکسیر دانش پارس ناحیه ۳ کرج

آفریننده مهر، زمانی که انسان را سرشت، محبت را در قلبش نوشت و مهر کرد راز قلب انسان را؛ قلبی که می تپد برای قلبی دیگر، قلبی که به درد می آید از رنج قلبی دیگر. قلبی که شادمان می‌شود از شعف قلبی دیگر. قلبی گذرد از تمام داشته هایش، برای قلبی دیگر. آری این است راز آفرینش انسان؛ انسانی که شایسته امانت است و مسجود فرشتگان. انسانی که سخاوت دستانش، به سخاوت آسمان طعنه خواهد زد و تقسیم لبخندش، گره از چین پیشانی ها خواهد گشود. انسانی که برای استجابت آرزوهای انسانی دیگر، باران خواهد شد تا سرزمین ترک خورده یاس، رنگ شادمانی و شکوفایی بگیرد.

دوستان سربلند و غیور خوی سلام به وسعت قلب مهربانتان شما سازنده بلندترین برج های غیرت، سازندگی و امید هستید. به یاد داشته باشید فردا روشن است. قلب زمین می لرزد و در آوار ناگهان زندگی، به آدمها «دوستت دارم» را تذکر می دهد.

راستش را بخواهید از روزی که مسئولین مدرسه به ما خبر برگزاری نمایشگاه دستاوردها را دادند ما در فکر کمک به شما عزیزان بودیم و قرار گذاشتیم که تمام سود حاصل از نمایشگاه را به شما تقدیم کنیم تا بتوانیم تا حدی غم و غصه هایتان را کم کنیم‌.

ما انسانها هیچ چیز از خود نداریم و هر کاری که بتوانیم یا قادر به انجام آن هستیم همه از لطف و رحمت خداوند نسبت به ما سرچشمه می گیرد و خوشا به حال انسانی که واسطه های خداوند نسبت به بندگانش است. دوستان عزیز بیایید با هم از کرج تا خوی دوستت دارم ایران را که با کوهی از زخم، همچنان راست قامت و سربلند ایستاده است را دوباره فریاد بزنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار