رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران خبر داد:

نتایج مسابقات دانش‌آموزی استانی مشکات قرآن، عترت و نماز اعلام شد

تهران (پانا) - رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران ضمن اعلام اسامی منتخبین مسابقات استانی مشکات، هدف هجدهمین دوره مسابقات مشکات را بسط فضای معنوی و عطرآگین قرآن کریم در محیط جامعه اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۵۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
نتایج مسابقات دانش‌آموزی استانی مشکات قرآن، عترت و نماز اعلام شد

شهناز کریمی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: بسط فضای معنوی و عطرآگین قرآن کریم در محیط جامعه، از اهداف این مسابقات بوده و آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران هجدهمین دوره این مسابقات را با این هدف و به صورت حضوری در بهمن ماه سال گذشته برگزار کرد.

کریمی افزود: مسابقات مرحله مدرسه ای از ابتدای سال تحصیلی در مدارس برنامه ریزی و ضمن آموزش محتوای مشکات برگزار و منتخبین رشته ها در هر پایه توسط مدارس به این اداره معرفی شدند.

کریمی اضافه کرد: در این دوره بیش از 500 دانش آموز در ۱۰ رشته و پنج گروه معلولیتی شرکت کردند که پس از پایان مهلت آزمون و فعالیت های عملی، داوری انجام و نفرات برتر هر رشته در گروه های مختلف، معرفی شدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران ضمن تقدیر از کارگروه قرآن و عترت و نماز این اداره، داوران، مدیران و مربیان مدارس، اولیاء و دانش آموزان گفت: به لطف خدا و با حمایت مسئولین در فرصت مناسبی از این مقام آوران تقدیر خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، دانش آموزان برتر شاخص در هر رشته بر اساس توانمندی هایشان و توسط کارگروه قرآن انتخاب و جهت حضور در مسابقات کشوری آماده خواهند شد.

لازم به ذکر است اسامی دانش آموزان برتر جهت اطلاع از طریق اتوماسیون اداری به مدارس ارسال شده است.

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار