بیانیه مجمع علوی دانش‌آموزان بسیجی استان قزوین، به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

قزوین(پانا) - مجمع علوی دانش‌آموزان بسیجی استان قزوین همزمان با دوم اردیبهشت سالروز تصویب تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۵۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه مجمع علوی دانش‌آموزان بسیجی استان قزوین، به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

متن بیانیه به شرح زیر است.

بسمه تعالی

امام خمینی (ره):من از سپاه راضی هستم، و به هیچ وجه نظرم از شما برنمی‌گردد.اگر سپاه نبود،کشور هم نبود.من سپاه پاسداران را بسیار عزیز و گرامی می‌دارم.

دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) انجام پذیرفت.این فرمان منادی پیام خرسندی و امیدواری در اذهان امت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان ‌های حق‌ طلبانه و آزادی خواهانه ملت رشید و مسلمان ایران است که در تمامی لحظات به ویژه دوران حساس و سخت که مردم نیاز به کمک داشته اند همواره یار و همراه مردم بودند.

مجمع علوی دانش آموزان بسیجی استان قزوین، به نمایندگی از همه جوانان،نوجوان و دانش‌آموزان این روز عزیز و بزرگ را که با عیدسعیدفطر،عید بندگی تقارن پیدا کرده به همه سبز پوشان حریم ولایت و پاسداران سرافراز انقلاب اسلامی ایران بویژه به دلاورمردان سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین تبریک و تهنیت عرض می نماید و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر بویژه شهید حاج قاسم سلیمانی آن فرمانده آسمانی، امیدواریم در ظل توجهات باری تعالی و تحت زعامت فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای(مدظله ‌العالی) این نیروی مکتبی و مردمی در راستای تحقق آرمان های انقلاب بیش از پیش خوش بدرخشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار