بزرگترین اردوی دخترانه از اصفهان به کربلای معلی

اصفهان (پانا) - ۸۰۰ دختر جوان و نوجوان اصفهانی بعد از مدت‌ها انتظار فروردین امسال به زیارت حرم اباعبدالله الحسین(ع) و امیرالمؤمنین(ع) رفتند.

کد مطلب: ۱۳۶۴۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین اردوی دخترانه از اصفهان به کربلای معلی

گروه فرهنگی فانوس با بیش از ۱۷ سال سابقه فعالیت فرهنگی ویژه دختران، از معدود گروه‌های فرهنگی است که در سطحی گسترده اقدام به برگزاری اردوهای زیارتی درون مرزی و برون مرزی می‌کند.

یکی از ویژه‌ترین سفرهای این گروه فرهنگی، زیارت عتبات عالیات است که از سال ۱۳۸۹، به طور تقریبی هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و در فروردین ۱۴۰۲ نیز پنجمین سفر زیارتی گروه با جمعیتی نزدیک به ۸۰۰ دختر جوان و نوجوان اصفهانی رقم خورد.

در این سفر زیارتی دختران فانوسی ابتدا به حرم امام علی(ع) رفتند و پس از حضور در اماکن متبرکه همچون مسجد کوفه، مسجد سهله و قبرستان وادی السلام، راهی حرم کاظمین، سامرا و کربلا معلی شدند.

سفر معنوی گروه فانوس همراه با زیارت‌های دسته جمعی، مدح و مرثیه‌ امامین معصوم، و سخنرانی حجت‌السلام محمد داستانپور، موسس بزرگترین گروه دخترانه کشور بود و باید گفت که برای دختران ایران و اصفهان یکی از دلنشین‌ترین برنامه‌های فانوس سفر به کربلا معلی است.

همچنین در روز میلاد امام حسن مجتبی(ع)، حرکت کاروان دخترانه فانوس به سوی بین‌الحرمین امام حسین (ع) و گلباران حرم مطهر ایشان همراه با همنوایی ذکر اهل‌بیت، یکی دیگر از جلوه‌های زیبای حفظ شعائر اهل بیت معصوم قلمداد شد.

اردوی کربلا گروه فرهنگی فانوس، پمپاژکننده انگیزه برای پیشبرد چشم‌انداز و فعالیت‌های بزرگترین گروه دخترانه کشور است و این چشم‌انداز و فعالیت‌ها برای سرمایه‌گذاری بر تربیت مربیان و مبلغان مؤثر در حوزه نوجوان و همچنین حضور آن‌ها میان نسل نوجوان و جوان تعریف شده‌ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار