رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اعلام کرد؛

نظارت هوشمند بر فعالیت روانشناسان و مشاوران

تهران (پانا) - رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور اعلام کرد نظارت و ارزیابی فعالیت‌های روانشناسان و مشاوران هوشمند می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۶۴۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
نظارت هوشمند بر فعالیت روانشناسان و مشاوران

بنا به اعلام سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، محمد حاتمی در ضیافت افطاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در جمع مشاوران این بنیاد و مسئولین کمیته امداد گفت یکی از موفقیت‌های بزرگ این سازمان در چند سال اخیر همکاری با ارگان‌ها و نهادها جهت اشتغالزایی برای روانشناسان و مشاوران است و هر نوع فعالیت روانشناسی و مشاوره در سطح کشور در هر نهاد و سازمان با مجوز و نظارت سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: تسهیل‌گری صورت‌گرفته جهت صدور پروانه اشتغال وظیفه ما بوده و نهادها را جهت نظارت پسینی بیشتر کرده و سامانه نظارت پسینی در حال طراحی و راه‌اندازی است؛ در این سامانه کلیه فعالیت‌های روانشناسان و مشاوران هوشمند می‌شود و روزانه از طریق پنل شخصی روانشناسان، ناظرین سازمان فعالیت‌های آنان را ارزیابی خواهند کرد.

حاتمی ادامه داد: چنانچه افرادی استانداردهای صلاحیت حرفه‌ای و اخلاقی را رعایت نکنند، مجوز آنها لغو می‌شود. سازمان از طریق ناظرین خود در استان‌ها، شهرستان‌ها، دانشگاه‌ها، نهادها و سازمان‌ها به طور محسوس ونامحسوس بر فعالیت‌های افراد نظارت خواهد کرد؛ البته دوره‌های توانمندسازی و به روزرسانی دانش تجربی اعضا هم جزو برنامه‌های آینده سازمان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار