معاون درمان نیشابور خبر داد:

پرداخت بیش از ۶ میلیارد تومان وام به بیماران خاص و صعب العلاج در نیشابور

نیشابور (پانا) - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور خبر داد با ابلاغ اختصاص اعتبار از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دی ماه سال گذشته، رایزنی با بانک‌های صادرات و ملت استان به عنوان بانک عامل برای پرداخت وام به بیماران صعب‌العلاج و خاص آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۶۴۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت بیش از ۶ میلیارد تومان وام به بیماران خاص و صعب العلاج در نیشابور

محمد توحیدی، معاون درمان نیشابور گفت: با اشاره به پیشی گرفتن نیشابور نسبت به اکثر شهرهای کشور در شناسایی و معرفی متقاضیان به بانک های عامل افزود: پس از شناسایی متقاضیان و استحقاق سنجی، تشکیل پرونده انجام و متقاضیان به شعب بانک های ملت و صادرات نیشابور معرفی شدند.

وی ادامه داد: متقاضیان دریافت وام از افرادی که در سال های اخیر وامی از محل معرفی شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور دریافت نکرده اند شناسایی شدند که شامل بیماران تالاسمی، هموفیلی، MS، پرفشاری عروق، ریوی، ناباروری، سرطان، دیالیزی، متابولیک و پیوند هستند.

معاون درمان دانشگاه با بیان این که از ۳۵۰ نفری که از این معاونت معرفی نامه دریافت کرده‌اند تنها ۱۲۰ نفر تسهیلات دریافت کرده اند، یادآور شد: با توجه به محدودیت زمانی، متقاضیانی که تاکنون نسبت به تشکیل پرونده در بانک های معرفی شده اقدام نکرده اند، در اسرع وقت به بانک مذکور مراجعه و اقدامات لازم را جهت دریافت تسهیلات انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار