در دیدار مدیر کل کانون خراسان جنوبی با مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی عنوان شد

تسریع در تکمیل مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ بیرجند

بیرجند(پانا)- مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در دیدار با مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خواستار تسریع در تکمیل پروژه مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ بیرجند شد.

کد مطلب: ۱۳۶۳۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تسریع در تکمیل مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ بیرجند

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، با بیان اینکه پروژه مرکز شماره ۴ بیرجند در منطقه کم برخوردار با جمعیت بالای دانش آموزی قرار دارد، گفت: اجرای عدالت اجتماعی، غنی سازی اوقات فراغت و فراهم شدن زمینه دسترسی همه ی کودکان و نوجوانان به خدمات فرهنگی هنری و ادبی کانون مهمترین دغدغه کانون است و با تکمیل این پروژه چشم انتظاری کودکان و نوجوانان مهر شهر بیرجند برای استفاده از فعالیت‌های کتاب محور کانون پایان خواهد یافت.

طاهره حمیدی ضمن تشکر از تلاش های انجام شده خواستار تسریع در روند اجرا و انجام مراحل پایانی برای بهره برداری از پروژه مرکز ۴ بیرجند شد.

همچنین محمود چاوشان مدیر کل نوسازی مدارس نیز ضمن تشکر از پیگیری های صورت گرفته و بیان توضیحاتی مبنی بر شرح اجرا پروژه مرکز فرهنگی و هنری شماره ۴ کانون، برای تسریع در عملیات اجرایی قول مساعد داد و گفت: تلاش مجموعه نوسازی مدارس بر این خواهد بود ظرف سه ماه آینده شاهد بهره برداری از این مجموعه فرهنگی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار