مدیر رادیو سلامت درگذشت

تهران (پانا) - معاون صدای رسانه ملی؛ درگذشت ناباورانه دکتر صدیقه اعتماد سعید، مدیر شبکه رادیویی سلامت را به خانواده بزرگ رادیو خصوصا اهالی صدیق رادیو سلامت، تسلیت و تعزیت گفت.

کد مطلب: ۱۳۶۳۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر رادیو سلامت درگذشت

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا؛ صدیقه اعتماد سعید، مدیر شبکه رادیویی سلامت دیشب(جمعه 25 فروردین) دار فانی را وداع گفت. هر چند که تاب فراق و هجران سخت و دشوار است، لیکن تقدیر الهی را جز صبر و بردباری چاره ای نیست. از خداوند بزرگ برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبری جمیل و اجری جزیل را مسئلت داریم.

«علی بخشی زاده»، معاون صدای رسانه ملی با اعلام این خبر گفت: درگذشت ناباورانه بانوی فاضله و پرهیزکار، سرکار خانم دکتر صدیقه اعتماد سعید، مدیر فرهیخته شبکه رادیویی سلامت، خبری تلخ برای تمام اهالی رادیو است، آن بانوی تراز انقلاب اسلامی که توفیق کسوت خواهری شهید را داشت، در طول حدود یک دهه مدیریت در شبکه رادیویی سلامت، به پشتوانه تلاش فراوان، اخلاق بسیار حسنه و دلسوز و شناخت دقیق و ظریف رسانه ای و انضباط و نظم تحسین برانگیز نقش بسزایی در افزایش چشمگیر مخاطبان شبکه رادیویی سلامت داشت.

آن بانوی خیر که پزشکی متخصص و متعهد در حوزه اطفال با دقت و دلسوزی مادرانه سعی در برطرف نمودن تالمات جسمی بیماران می کرد، همین روحیه را با شناخت دقیق و ظریف رسانه آمیخته بود تا به ارتقاء روح و جان مخاطب کمک کند. حقیقتاً آن بانوی مجاهد و خواهر بزرگوار شهید با تاسی از حضرت زینب سلام الله علیها خستگی‌ناپذیر همیشه در حال تلاش و مجاهدت بود و انشالله خداوند او را هم سفره حضرات معصومین گرداند. مصیبت وارده را به خانواده، دوستان و همکاران معاونت صدا تسلیت گفته و از ایزد منان علو درجات را برای آن مرحومه خواهانم.

مراسم وداع و تشییع مرحومه دکتر صدیقه اعتماد سعید، مدیر شبکه رادیویی سلامت فردا (یکشنبه 27 فروردین) ، ساعت 11 در مسجد بلال برگزار و در بهشت زهرا قطعه 232 خاکسپاری می شود.

همچنین سه شنبه 29 فروردین، در مسجد جامع شهرک غرب تهران مراسم یادبود برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ دکتر صدیقه اعتماد سعید، دکترای پزشکی عمومی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال 1374 اخذ کرد. وی فارغ التحصیل دکترای تخصصی نوزادان، کودکان از دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز طبی کودکان در سال 1383 است. دکتر اعتماد سعید سال ۱۳۹۳ بود که نسرین آبروانی معاون وقت صدای رسانه ملی طی حکمی دکتر صدیقه اعتماد سعید را به سمت مدیریت شبکه رادیویی سلامت منصوب کرد.

دکتر اعتماد سعید پیش از این «عضو شورای سیاستگذاری سلامت سازمان صدا و سیما» بوده و از سال ۹۲ تاکنون در سمت قائم مقام شورای سیاستگذاری سلامت نیز فعالیت نموده است، علاوه بر این عضو کمیته SDGدانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از 1398 تاکنون، عضو گروه علمی سلامت مردان از 1399 تاکنون، دبیر جشنواره حوادث ترافیکی از 1397 تاکنون و...بوده است. او در بخش‌های مختلف رادیو سلامت از جمله «مدیر طرح و برنامه این شبکه» و همچنین «سرپرست گروه سلامت جسم و سلامت اجتماعی رادیو سلامت» نیز سابقه فعالیت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار