دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با ۴ خانواده شهید در لنگرود

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با خانواده شهیدان ابراهیم کریم پور، احمد اسماعیلی، سید محمدعلی فلاح عباسی و سردار شهید مرتضی حسین پور دیدار و از مقام والای این شهدا تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۳۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با ۴ خانواده شهید در لنگرود

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در این دیدار با تجلیل از مقام شامخ شهدای منا و شهیدان فرهنگی ابراهیم کریم پور و احمد اسماعیلی که در سال ۱۳۹۴ به شهادت رسیدند؛ اظهار کرد: درِ باغ شهادت همواره گشوده است و عزیزانی که در جبهه های حق علیه باطل از فیض شهادت محروم شدند در مناسک حج (منا) به لقاء الله شتافتند.

محمد فائزی در دیدار با خانواده دانش آموز شهید سید محمدعلی فلاح عباسی با گرامیداشت یاد ۸۵۰ شهید دانش آموز استان گیلان خاطرنشان کرد: دانش آموزان در مکتب دلدادگی حضرت امام حسین(ع) آموختند و مسیر دشوار «قرب الی الله» را یک شبه پیمودند.

وی همچنین در دیدار با خانواده شهید مرتضی حسین پور شلمانی با تمجید از توان علمی، عملیاتی و سجایای اخلاقی این سردار رشید اسلام خاطرنشان کرد: شهید حسین پور از نیروهای خلّاق و آموزش دیده ای بود که در سوریه با فرماندهی عملیات قرارگاه حیدریدن نقش مهمی در پیروزی نیروهای مقاومت علیه داعشی ها برعهده داشت.

فائزی در پایان این دیدارها با اهدای لوح تقدیر، از خانواده شهیدان کریم پور، اسماعیلی، فلاح عباسی و حسین پور قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار