بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان قم؛

فرهنگیان با حضور در راهپیمایی روز قدس برگ زرینی در حمایت از فلسطین رقم خواهند زد

قم (پانا) - سازمان بسیج فرهنگیان استان قم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد فرهنگیان بسیجی استان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، برگ زرین دیگری در حمایت از فلسطین و قدس شریف رقم خواهند زد.

کد مطلب: ۱۳۶۲۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان با حضور در راهپیمایی روز قدس برگ زرینی در حمایت از فلسطین رقم خواهند زد

سازمان بسیج فرهنگیان استان قم در آستانه روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد؛ متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ملت مسلمان و مظلوم فلسطین در بیش از هفت دهه گذشته با ایثار، ایمان و مقاومت ، پرچم عدالت خواهی رامانندکوهی راسخ، در اهتزاز نگه داشته اند.

ملت بزرگ ایران اسلامی وروزه داران مومن در لبیک به ندای نورانی پیامبر عظیم الشان حضرت خاتم الانبیاء (صلی الله علیه وآله) و امیرمومنان حضرت علی علیه السلام که فرموده اند:

هر کس فریاد کمک خواهی کسی را بشنود و به کمکش نشتابد، مسلمان نیست، ویارمظلومان ودشمن ظالمان باشید و در برابر ستمگران قیام کنید و دشمن ظالمان و یاورمظلومان باشیم هم‌صدا با سایر ملت های آزاده در روز جهانی قدس، این میراث بزرگ ویادگار حضرت امام خمینی عزیز، با دل هایی آکنده از امید به آزادی فلسطین مظلوم از سیطره پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی اسرائیل غاصب و همیشه منفور ، با مشت های گره کرده، غریو اتحاد خود و فریاد مظلومیت مردمی ستمدیده را به گوش استبدادواستکبار جهانی می رسانند تا ستمگران بدانند که جهان اسلام پشتوانه فلسطین است.

فرهنگیان بسیجی استان قم همگام با آحاد مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی وتمام بسیجیان عالم همچون همیشه در امتداد هم‌پیمانی با فرمان تاریخی امام خمینی(ره) و در تداوم اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری همراه با جوانان فداکار و قهرمان فلسطین در روز جهانی قدس و پاسداشت خون شهدای گرانقدر مقاومت وشهیدان آزادی فلسطین و راه قدس به ویژه سردار دل ها، شهید سلیمانی ، برگ زرین دیگری از همراهی امت های اسلامی اقصی نقاط جهان در پشتیبانی و حمایت همه جانبه از فلسطین قهرمان را رقم خواهند زد.

بر این باوریم که امروز مساله فلسطین دغدغه همه بشریت و آزادیخواهان و عدالت خواهان جهان است و گرامیداشت روزجهانی قدس بارقه های امید پیروزی ملت فلسطین را زنده نگه می دارد.

فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیزوحکیم می فرمایند: امروز اراده شکست ناپذیر فلسطین وهمه منطقه غرب آسیا، جایگزین ارتش شکست ناپذیر صهیونیست ها شده است.

آری ! روزبه روز تزلزل، اضمحلال، انحلال، استیصال و فروپاشی خانه عنکبوتی این رژیم جعلی و اذنابش را شاهد هستیم و خدا را شکر که پیروزی نزدیک است.

از خداوند متعال پیروزی مسلمانان را بر اهل کفر خواستاریم و به روح شهیدان فلسطینی و ایثارگران و خانواده آنان درود می فرستیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار