سجاد ایمن طلب و مهدی بالی به دیدار فینال کشتی قهرمانی آسیا راه یافتند

تهران (پانا) - مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا، صبح امروز (دوشنبه) در شهر آستانه قزاقستان برگزار شد که در پایان 2 نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند و 2 نماینده دیگر نیز راهی دیدار رده بندی شدند.

کد مطلب: ۱۳۶۱۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
سجاد ایمن طلب و مهدی بالی  به دیدار فینال کشتی قهرمانی آسیا راه یافتند

در پایان مسابقات مقدماتی سجاد ایمن طلب در وزن 72 کیلوگرم و مهدی بالی در وزن 97 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و رضا عباسی در وزن 67 کیلوگرم و علیرضا مهمدی در وزن 82 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند.

نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 4 بر 3 مغلوب یرنور فیداخمتوف از قزاقستان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه نهایی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 67 کیلوگرم رضا عباسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 8 بر صفر بیگ میرات نوباتوف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل کیوتارو سوگابه از ژاپن با نتیجه 5 بر 1 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. عباسی در این دیدار با برنده کشتی میان رازاک بیشیکیف از قرقیزستان و هوسیوتو از چین می رود.

در وزن 72 کیلوگرم سجاد ایمن طلب پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 6 بر 1 ویکاس از هند را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر مقابل جیان تان از چین به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. ایمن طلب در دیدار پایانی به مصاف ابراگیم ماگومادوف از قزاقستان می رود.

در وزن 82 کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 7 بر صفر مقابل و هالیشان باهیجیانگ از چین به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر مقابل آکیلبک تالنتبیکوف از قرقیزستان مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. مُهمدی در این دیدار به مصاف روهیت داهیا از چین می رود.

در وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 7 بر 5 مقابل یوتا نارا از ژاپن به برتری دست یافت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل یمینگ لی از چین با نتیجه 7 بر 1 به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. بالی در دیدار فینال با اوزور ژوژوپبکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان کشتی می گیرد.

مسابقات رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت 15:30 امروز برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار