سرپرست آموزش و پرورش دماوند خبر داد؛

بهره‌مندی از ظرفیت خیرین برای ایجاد فضاهای امن آموزشی در دماوند

دماوند (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش دماوند از ایجاد فضاهای امن و استاندارد در کنار خیرین مدرسه‌ساز برای تحصیل دانش‌آموزان دماوند به عنوان اولویت این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌مندی از ظرفیت خیرین برای ایجاد فضاهای امن آموزشی در دماوند

محمد فروتن به مناسبت روز ملی تکریم خیرین در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «خدای متعال را سپاس می‌گوییم که به برکت نقش‌آفرینی خیرین محترم مدرسه ساز، نظام تعلیم و تربیت در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته و بخش زیادی از مشکلات مربوط به فضاهای آموزشی استاندارد برای دانش آموزان عزیز میهن اسلامی مرتفع شده است».

وی افزود: «همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند "مجموعه خیرین مدرسه ساز از پدیده های مبارک انقلاب و کشور است"، این جهاد مقدس باید تداوم یابد».

سرپرست آموزش و پرورش دماوند گفت: «ضمن گرامیداشت روز ملی تکریم خیرین مراتب قدردانی و تشکر خود را از تلاش و جدیت خیرین محترم مدرسه‌ساز شهرستان که در جهاد مقدس مدرسه‌سازی، "کارنامه ای درخشان" و ماندگار برجای گذاشته‌اند، اعلام می‌کنم».

فروتن ادامه داد: «به فضل الهی در کنار خیرین، با ایجاد فضاهایی امن و استاندارد برای تحصیل آینده‌سازان عزیز شهرستان دماوند زمینه رضایت خداوند متعال را بیش از پیش فراهم کنیم».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار