مدیرآموزش و پرورش اسلامشهر:

سلامت، امنیت و آرامش دانش‌آموزان در اولویت بازسازی فضاهای آموزشی قرار دارد

اسلامشهر(پانا)-مدیرآموزش و پرورش اسلامشهربر سلامت، امنیت و آرامش دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت،به همین منظور جهت بهره‌برداری از ظرفیت بسیار خوب بازساری فضاهای آموزشی فرسوده، تمامی تمهیدات و شرایط می‌بایست با رضایت اولیاء و دانش‌آموزان به نحو شایسته انجام شود.

کد مطلب: ۱۳۶۱۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
سلامت، امنیت و آرامش دانش‌آموزان در اولویت بازسازی فضاهای آموزشی قرار دارد

اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در جلسه هماهنگی تخریب و بازسازی فضاهای آموزشی فرسوده که با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سالن شورای آموزش و پرورش منطقه برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: با توجه به سفر رئیس جمهور و مشکلات حوزه تعلیم و تربیت اسلامشهر و در راستای هماهنگی و پیگیری‌های مدیران شهرستانی، دو موضوع مهم از مصوبات سفر در رابطه با احداث اردوگاه دانش‌آموزی و بازسازی و نوسازی فضاهای آموزشی فرسوده در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: در زمینه بازسازی و نوسازی فضاهای آموزشی فرسوده، اجرای آن با توجیه و همکاری اولیاء دانش‌آموزان و همکاران در داحدهای آموزشی قابل اجرا است و در این خصوص به مدیریت زمان نیز می‌بایست توجه ویژه داشته باشیم و در فرصت تعیین شده فضاها را در اختیار پیمانکاران منتخب اداره کل نوسازی استان تهران قرار دهیم تا پروژه‌ها به منظور بهره‌برداری مجدد به آموزش و پرورش تحویل گردد.

قنبری افزود: با توجه به محدودیت زمانی جهت تحویل پروژه‌ها به پیمانکاران، در ایام تعطیلات نوروزی، مستندات املاک و مدارک لازم به اداره کل نوسازی استان ارسال شد و هماهنگی جهت تعیین پیمانکاران توسط نوسازی استان صورت گرفت و در چند روز گذشته مهندسین حوزه‌های تخصصی نیز اقدامات اولیه را انجام دادند و در این راستا می‌بایست از پیگیری‌های نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان ومدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی استان تهران نیز تقدیر کنیم.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر تصریح کرد:ضرورت دارد مدیران مدارس تمامی اقدامات لازم جهت ساماندهی دانش‌آموزان و تشکیل کلاس‌ها را انجام دهند. در این خصوص مدارس میزبان شناسایی شده و با مدارس مهمان برنامه‌ریزی‌های لازم جهت اجرای پروژه‌هاانجام شده است.

وی گفت :با توجه به اینکه سلامت، امنیت و آرامش دانش‌آموزان در اولویت است،به همین منظور جهت بهره‌برداری از ظرفیت بسیار خوب بازساری فضاهای آموزشی فرسوده، تمامی تمهیدات و شرایط می‌بایست با رضایت اولیاء و دانش‌آموزان به نحو شایسته انجام شود.

در ادامه جلسه، محمدعلی زنجانی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز ضمن تقدیر از توجه ویژه مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: اجرای مصوبات سفر ریاست جمهور فرصت خوبی جهت تأمین سرانه‌های استاندارد آموزشی و توجه به سلامت و امنیت دانش‌آموزان در مدارس فرسوده است. بی‌شک همراهی مدیران ،معلمان و انجمن اولیاء و مربیان در اجرای طرح نوسازی مدارس از نقش بسزایی برخوردار است.

شایان ذکر است، در این جلسه با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مدارس شهید غفاری، شهید دیانت‌پور، شاهد هفده شهریور و هاجر آموزش و پرورش اسلامشهر در اولویت تخریب و نوسازی قرارگرفتند و درخصوص جمع‌آوری تجهیزات و اموال مدارس، برگزاری جلسه اقناع‌سازی والدین، پیگیری سریع موارد انتقال لوازم ضروری به مدارس جدید، هماهنگی سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی، ساماندهی پرسنل و ... بحث و تبادل نظر شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار