با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ قم مطرح شد

فعالیت‌های مجلس دانش‌آموزی ناحیه 3 قم گسترده‌تر می‌شود

قم (پانا) - موضوع گسترده تر شدن تعاملات و برنامه‌های مجلس دانش‌آموزی پسران ناحیه 3 در جلسه ای با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه و مسئول سازمان دانش آموزی استان مورد تاکید قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۳۶۱۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های مجلس دانش‌آموزی ناحیه 3 قم گسترده‌تر می‌شود

جلسه افتتاحیه مجلس دانش آموزی ناحیه ۳ پسران آموزش و پرورش استان قم با حضور مسئولان و کارشناسان مربوطه در سالن جلسات این ناحیه برگزار شد.

سید علیرضا دادمرزی، مدیر سازمان دانش آموزی استان قم در این جلسه با اشاره به استقبال دانش آموزان از عضویت در سازمان دانش آموزی و اهمیت فعال شدن تشکل های دانش آموزی در سطح ناحیه، اظهار کرد: اجرایی شدن برنامه های مدارس تشکیلاتی در حداقل دو مدرسه از هر جنسیت در ناحیه در جهت ترغیب و شناساندن رسالت و حیطه‌ فعالیت های سازمان دانش آموزی با تکیه بر استفاده از تجربیات مربیان پیشتاز امری است که نیازمند برنامه ریزی و اجراست.

سیدحسین رضوی حائری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 نیز درباره ضرورت بهره‌گیری از توانمندی های دانش آموزان گفت: راه حل مشکلات و برطرف شدن موانع توجه به دانش آموزان و افزایش میزان مسئولیت پذیری از طریق واسپاری امور اجرایی جهت شکوفایی استعدادهای دانش آموزان است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه با یک گام عقب نشینی، دشمن ده قدم جلو می آید، تاکید کرد: در حال حاضر با شروع جنگ ترکیبی دشمن، وظیفه ما پویایی در برنامه هاست چرا که با ایستا بودن، ضربه سختی از جانب دشمن متوجه دانش آموزان که سرمایه های این مرز و بوم هستند می شود.

عباسعلی اصحابی، معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه 3 نیز از آمادگی این معاونت برای همکاری بیش از پیش با برنامه های سازمان و مجلس دانش آموزی خبر داد.

در ادامه، هر یک از دانش آموزان عضو مجلس نظرات خود را پیرامون چالش ها و ظرفیت های موجود ارائه کردند.

در پایان اعضای هیات رئیسه مجلس تقدیر شدند و شال تشکیلاتی سازمان دانش آموزی به سیدحسین رضوی حائری مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 تقدیم شد.

دانش آموز خبرنگار: سعید حسینیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار