عوامل و طراحان نمایش "سیندرلا" معرفی شدند

تهران (پانا) - عوامل و طراحان نمایش سیندرلا نوشته دیوید وود که با کارگردانی مریم کاظمی برای اجرا در تالار هنر آماده می شود معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۳۶۱۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
عوامل و طراحان نمایش "سیندرلا" معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی گروه تئاتر مستقل، سیندرلا ی دیوید وود با ترجمه حسین فدایی حسین در بهار 1402 برای کودکان و نوجوانان روی صحنه خواهد رفت.

تمرینات نمایش سیندرلا پس از وقفه چند روزه تعطیلات نوروز از هفته دوم فروردین آغاز شده و مراحل آماده سازی دیگر بخش های فنی و هنری در دست انجام است.

طراح صحنه این نمایش افشین بیاناتی، طراحی لباس این نمایش را مژگان عیوضی، طراحی و ساخت کلاه گیس و سربندها افسانه قلی زاده و طراحی و ساخت عروسک ها را سهیلا باجلان بر عهده دارند که مراحل ساخت دکور، دوخت لباس های بازیگران و عروسک ها و ساخت کلاه گیس ها و سربندها به نیمه رسیده است.

فرید نوایی آهنگسازی و تنظیم موسیقی این نمایش را بر عهده دارد. کاور قطعات موسیقی و اشعار برای تمرین بخش های موزیکال آماده شده و تنظیم نهایی نیز آغاز شده است.

در این نمایش پریسا فلاح زاده طراح پوستر و بروشور، حسین تبریزی طراحی گریم، امیر عابدی عکاس و بهرام شادانفر ساخت تیزر را بر عهده دارند.

پیش از این ، حضور هنرمندان بنام تئاتر و تئاتر کودک و نوجوان همچون رضا فیاضی، علی فروتن، حمید گلی، فرهاد شریفی، مهراد زمانی، پریسا فلاح زاده، عرفان میدانلو، نازنین صفا، فاطمه خدابنده لو، پانته آ صفامنش، نسیم امیرخسرو، سعید تاجیک، مهدی رمضان زاده، شادی کارآیین، علیرضا عموزاد، سما احمدی و... در این نمایش اعلام شده بود.

در گروه کارگردانی نمایش سیندرلا مهراد زمانی و سعیده دادگر به عنوان دستیاران کارگردان، علیرضا عموزاد ، بهناز فرزانه ، سما احمدی و مریم ذکاوتی به عنوان مدیران صحنه همکاری دارند.

روابط عمومی گروه تئاتر مستقل زهرا شایان فر و راه های ارتباط با این گروه از طریق شماره تلفن 09190776098 - اینستا گرام @free.willtheatreو @freewilltheatre4487 و تلگرام @freewilltheatre هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار