معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی خبر داد:

خدمت بدون واسطه با اجرای طرح"مردم شایسته خدمت"

بیرجند (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از ارائه خدمت بدون واسطه با اجرای طرح "مردم شایسته خدمت" خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
خدمت بدون واسطه با اجرای طرح"مردم شایسته خدمت"

سید محمد رضا طالبی با اعلام این خبر در جلسه هماهنگی اجرای طرح فرهنگی "مردم شایسته خدمت" که با حضور جمعی از مدیران و همراهی وبیناری فرمانداران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی گفت: هدف اصلی از اجرای این طرح، ارائه خدمت بدون واسطه به مردم در راستای جهاد امید آفرینی است.

وی با بیان اینکه دشمن از ابتدای انقلاب با اجرای جنگ های سخت، نیمه سخت، هوشمند و جنگ ترکیبی در صدد براندازی این نظام بوده، افزود: دشمن با هدف ناامید کردن مردم به نظام، به مسایل اقتصادی ورود کرده است.

به گفته وی؛ مردم ولایی و انقلابی خراسان جنوبی با دشمن شناسی، نه بزرگی با حضور در همه صحنه ها به دشمن گفتند.

معاون استاندار با تأکید بر اهمیت حضور مسئولان، ائمه جمعه و جماعت و مبلغان برای امید آفرینی در جامعه، بیان داشت: با عمل به رسالت خود در این خصوص باید نقشه های دشمن را نقش بر آب کنیم.

طالبی با بیان این فرمایش مقام معظم رهبری " هر که مردم را از آینده نا امید کند، باید بداند که به سود دشمن کار کرده"، گفت: هر چند در گذشته بخش عمده ای از اقدامات مورد نظر در استان انجام شده اما با اجرای این طرح، کارهای لازم به شکل نظامند اجرا خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه امکان بومی سازی این طرح با توجه به زیست بوم هر شهرستان در شورای فرهنگ عمومی وجود دارد، تصریح کرد: کلیات این طرح در شورای فرهنگ عمومی استان با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح و مصوب شده و برای حضور مدیران دستگاه های اجرایی در شهرستان ها برای حل مشکلات باید برنامه ریزی شود.

معاون استاندار بیان کرد: واقعیت ها برای اقناع سازی مردم باید بیان شود و در مواردی هم که لازم باشد، پیگیری های مورد نیاز در استان و مرکز انجام خواهد شد.

طالبی عنوان کرد: با بهره گیری از همگرایی باید سبب ایجاد امید در جامعه شویم و با تشکیل شبکه دستیاران مردمی در شهرستان ها، ارزیابی و نظارت بر گزارش های فصلی توسط دستیار مردم سازی استاندار انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار