سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان:

بازی اول فوتبال بانوان در انتخابی المپیک، حکم فینال را دارد

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان معتقد است بازی روز چهارشنبه با میانمار حکم فینال را برای صعود این تیم از مرحله اول انتخابی المپیک دارد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
بازی اول فوتبال بانوان در انتخابی المپیک، حکم فینال را دارد

تیم ملی فوتبال بانوان برای شرکت در مرحله اول انتخابی المپیک فوتبال بانوان دیروز وارد میانمار شد و از امروز دوشنبه تمریناتش را در این کشور آغاز کرده است.

مریم آزمون در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال بانوان گفت: با توجه به خستگی ناشی از طول پرواز و ترانزیت، کادرفنی امروز صبح انجام ریکاوری شامل حرکات کششی را در دستور کار بازیکنان قرار داد که به مدت ۱۵ دقیقه در محوطه هتل انجام شد.

وی افزود: تمرینات تاکتیکی و تکنیکی خود را بعدازظهر امروز به مدت یک‌ساعت در زمین چمن برگزار کردیم. با توجه به شرایط آب و هوایی شهر میزبان و شرجی بودن هوا مطمئنا این مسئله روی تیم تاثیرگذار خواهد بود و شرایط را برای ما سخت خواهد کرد. طبق برنامه قبلی اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی با تیم میزبان ساعت ۱۸ بود، اما با انصراف تیم‌های بنگلادش و مالدیو مقرر شد دو بازی با تیم میانمار به صورت رفت و برگشت در ساعت ۱۶ برگزار شود. با توجه به اینکه در این زمان دمای هوا بسیار گرم و شرجی است، شرایط را برای ما سخت می کند، چرا که بچه‌ها در تهران در هوای نسبتا سرد تمرین کردند. همچنین با دو اردوی آماده سازی و بدون بازی تدارکاتی راهی میانمار شدیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اظهار کرد: بازی اول برابر میانمار که روز چهارشنبه ۱۶ فروردین ماه برگزار می‌شود برای ما حکم فینال را دارد و باید به گونه ای برنامه‌ریزی و مدیریت کنیم تا سربلند از زمین مسابقه بیرون بیاییم. خوشبختانه شرایط خوبی داریم و دنبال صعود به مرحله بعدی هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار