برگزاری یادواره ۱۰۲ شهید فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد

یاسوج (,پانا) - مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت یادواره 102 شهید در هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۹۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یادواره ۱۰۲ شهید فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد

جاماسب بهمنیار در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: بسیج فرهنگیان سپاه فتح در سال ۱۴۰۱ برنامه‌های متنوع خوبی در مناسبت‌های مختلف در راستای جهاد تبیین و کمک به مجموعه آموزش وپرورش انجام داده است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح ادامه داد: یادواره ۱۰۲ شهید فرهنگی استان در هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور مسؤلان کشوری و استانی در حسینه ثارالله یاسوج برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: بسیج فرهنگیان حلقه اتصال فرهنگیان با مجموعه سپاه است که خوشبختانه تعامل خوبی با آموزش و پرورش دارد.

حسنعلی عزت‌خواه از نقش تاثیر گذار بسیج فرهنگیان در جهاد تبیین و فعالیت‌های تربیتی و آموزشی در کنار آموزش وپرورش تقدیر و تشکر کرد.

ایمان سبحان نژاد فرمانده پایگاه بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد نیز با تقدیر از فعالیت‌های خوب بسیج فرهنگیان گفت: بسیج فرهنگیان و دانش آموزی در کنار آموزش وپرورش برای تعالی و پیشرفت آموزش و پرورش برنامه‌های خوبی در دست اقدام دارد که جای تقدیر دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار