رئیس ستاد خدمات سفر دماوند خبر داد؛

پذیرش ۱۱۴۷ مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان دماوند

دماوند (پانا) - رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان دماوند از پذیرش یک هزار و 147 مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۹۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش ۱۱۴۷ مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان دماوند

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند، به همراه رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان و رئیس آموزش پرورش دماوند از مراکز اقامتی و محل اسکان فرهنگیان در شهر دماوند بازدید کرد.

طاهرخانی، رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان دماوند در حاشیه این بازدیدها آمادگی مراکز اقامتی و رعایت مسائل بهداشتی و رفاهی را امری ضروری در جلب رضایتمندی مسافرین و گردشگران دانست و بر نظارت هر چه بیشتر مسئولین ذیربط تاکید کرد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان دماوند در زمینه جذب گردشگران گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی شهرستان دماوند و برخورداری شهرستان از جاذبه‌های گردشگری، باید تلاش کنیم ظرفیت‌های موجود برای رفاه مسافران به‌ گونه‌ای باشد تا خاطرات خوبی از سفر به شهرستان دماوند به یاد داشته باشند.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان دماوند تصریح کرد: از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ تا روز ۹ فروردین ۱۴۰۲، ۲ هزار و ۵۳۷ نفر مسافر در هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، اقامتگاه‌های بومگردی و سایر اماکن گردشگری، ۵۶۷ نفر در محل اسکان فرهنگیان شهر دماوند و ۵۸۰ نفر در محل اسکان فرهنگیان شهر رودهن پذیرش شده و اسکان یافته‌اند.

طاهرخانی ادامه داد: آمار کلی اقامت مسافران نوروزی در مراکز اقامتی و گردشگری و محل اسکان فرهنگیان شهرستان ۳ هزار و ۷۸۹ نفر بوده است؛ همچنین ۲۷۹ هزار و ۱۵۷ نفر از اماکن تاریخی، فرهنگی، تفریحی و گردشگری شهرستان دماوند بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار