برگزاری بیش از ۱۳۰ برنامه فرهنگی با حضور جوانان از سوی هیات خام الرضا(ع) قم

قم (پانا) - مسئول هیات و کانون خادم الرضا علیه السلام قم از برگزاری بیش از ۱۳٠ برنامه فرهنگی از سوی این مجموعه با حضور اقشار مختلف بخصوص جوانان و نوجوانان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بیش از ۱۳۰ برنامه فرهنگی با حضور جوانان از سوی هیات خام الرضا(ع) قم

حمید ناطقی، مسئول هیات خادم الرضا علیه السلام قم در گفت‌وگویی اظهار کرد: این هیات در طول سال برنامه‌های بسیاری را برگزار می‌کند که گاهی اوقات به بیش از ۱۳۰ جلسه در سال می‌رسد.

وی ادامه‌ داد: امسال برای بیست و هفتمین سال متوالی در برنامه عزاداری و سوگواری دهه اول محرم امسال، نزدیک به ۱۱۸ هزار پرس غذا بین عاشقان اباعبدالله و سینه زنان هیئت توزیع شد.

مسئول هیئت خادم الرضا (علیه‌السلام) قم با بیان اینکه این هیئت در سال ۱۳۷۲ همزمان با میلاد امام رضا (علیه‌السلام) تاسیس شده، مطرح کرد: از دهه هشتاد فعالیت‌های بسیار خوبی در ماه مبارک رمضان داشته‌ایم که از جمله آن برگزاری مجالس افطاری در شب های مبارک ماه رمضان می باشد.

وی اضافه کرد: امسال نیز در ماه مبارک رمضان اقداماتی همچون تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم برخوردار، برگزاری برنامه‌های ویژه لیالی قدر، توزیع افطار و سحری ساده بین خانواده‌های محروم برنامه ریزی شده است.

ناطقی گفت: برگزاری نشست‌های صمیمی با برخی گروه‌ها و قشرهای مختلف که با هیئت در طول سال همکاری دارند، از دیگر برنامه‌های هیئت خادم الرضا (علیه‌السلام) در ماه مبارک رمضان است.

وی تشریح کرد: خادمان هیئت، سخنرانان و قاریان قرآن کریم، مداحان و شاعران، اهالی رسانه، اعضای شورای هیئات مذهبی استان، اهالی قلم و... از جمله این گروه‌ها هستند.

مسئول هیئت خادم الرضا (علیه‌السلام) ابراز کرد: ان شا الله در نظر داریم چند شب نیز برای ایتام با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) سفره افطار ساده را برپا کنیم.

وی با اشاره به برگزاری نشست صمیمی با اهالی رسانه در ماه مبارک رمضان، خاطر نشان کرد: عصر امروز عصر ارتباطات است و با توجه به اهمیت موضوع رسانه و تاثیر و نفوذی که دارد، گروه‌های مردمی و هیئات نیز بایستی از این ظرفیت در راستای تبلیغ و ترویج معارف اهل بیت (علیهم‌السلام) استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار