کشف 30هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت مأموران پلیس امنیت اقتصادی یک تریلی حامل 30 هزار لیتر گازوئیل خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را توقیف کردند.

کد مطلب: ۱۳۵۸۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
کشف 30هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

سرهنگ حسن شجاعی نسب اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق عمده سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی، 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: ماموران در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و یک متهم دستگیر کردند که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ شجاعی نسب خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار