ستار همدانی:

قلعه‌نویی پشتوانه‌سازی را بلد است

تهران (پانا) - پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید یکی از مهمترین خصوصیات قلعه‌نویی این است که به خوبی می‌داند چگونه برای فوتبال ایران پشتوانه‌سازی کند.

کد مطلب: ۱۳۵۸۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
قلعه‌نویی پشتوانه‌سازی را بلد است

به گزارش ایرنا؛ ستار همدانی در مورد انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: بدون شک بهترین گزینه برای تیم ملی انتخاب شد و بابت این انتخاب خوشحالم چرا که می‌توانیم امیدوار باشیم که تیم ملی با قلعه‌نویی موفق شود.

وی افزود: بین گزینه‌هایی که مطرح شد، قلعه‌نویی بهترین انتخاب برای تیم ملی بود چرا که هم از مربیان خوب فوتبال ایران است و هم از بازیکنان ایران شناخت کافی دارد. از طرفی او دلسوز فوتبال ایران است و تجربه حضور در تیم ملی را دارد. این تجربه خیلی مهم است و می‌تواند برای فوتبال ایران مفید باشد.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: به نظر من وقتی می‌خواستند از امیر قلعه‌نویی در تیم ملی استفاده کنند، پس چرا انقدر زمان را کشتند؟ رقیبان ما از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کردند و کاش زودتر برای این انتخاب صورت می‌گرفت که زمان کشته نشود.

وی تاکید کرد: مهمترین شاخصه قلعه‌نویی این است که می‌داند چگونه برای تیم ساختارسازی کند. ما بازیکنان توانمندی داریم و باید مسوولان فدراسیون برنامه قلعه‌نویی را اجرایی کنند و طبق برنامه پیش روند تا تیم ملی با او موفق باشد.

همدانی تصریح کرد: قلعه‌نویی پیش از این هم یک دوره سابقه حضور در تیم ملی را دارد. اتفاق خوبی که او رقم زد این بود که او یک تیم دوم را هم ساخت تا تیم ملی اصلی و فوتبال ایران پشتوانه مناسبی داشته باشد.

دستیار سابق قلعه‌نویی در استقلال در مورد شانس موفقیت تیم ملی با امیر قلعه‌نویی گفت: اتحاد و همدلی رمز اصلی موفقیت هر مجموعه است. شاید این موضوع در تیم ملی کمی کمرنگ شده باشد و یکی از وظایف اصلی سرمربی جدید تیم ملی بازگرداندن همین اتحاد و همدلی است. با وحدت بازیکنان، کادر فنی و ارکان فدراسیون، تیم ملی شانس زیادی برای موفقیت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار