اسکان ۵ هزار و ۸۸۱ مسافر فرهنگی در پایگاه‌های اسکان نوروزی خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت تا صبح ۲۹ اسفند یک هزار و ۵۳۰ خانواده فرهنگی به میزان ۵ هزار و ۸۸۱ نفر در پایگاه‌های ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش پذیرش شده و اسکان یافته‌اند.

کد مطلب: ۱۳۵۷۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اسکان ۵ هزار و ۸۸۱ مسافر فرهنگی در پایگاه‌های اسکان نوروزی خراسان جنوبی

سید علیرضا موسوی نژاد، در بازدید از ۲ پایگاه اسکان نوروزی شهرستان طبس اظهار کرد: در حال حاضر ۴۷ مدرسه با ۳۷۰ کلاس درس برای استقبال از مسافرین نوروزی دارالعباده طبس در دو شهر طبس و دیهوک در نظر گرفته شده است که با افزایش تعداد مسافرین این آمار قابل افزایش است.

وی، با اشاره به همکاری ۱۳۰ نفر از مجموعه اداری و آموزشی شهرستان طبس به عنوان عوامل اجرایی این ۲ پایگاه، اظهار کرد: از مجموع ۴۷ مدرسه پایگاه های اسکان شهرستان طبس، ۷مدرسه در شهر دیهوک و مابقی در شهر طبس و مناطق تاریخی و گردشگری این شهرستان قرار دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که شهرستان طبس به دلیی موقعیت خاص جغرافیایی، شرایط اقلیمی و بافت تاریخیی خود، دارای آثار گردشگری، تاریخی و آثار طبیعی فراورانی است که مورد استقبال مسافرین و میهمانان نوروزی قرار می گیرد، ار این رو شهرستان طبس به عروس ایران شهرت یافته است.

به گفته موسوی نژاد،باغ گلشن،ارگ قدیم،امامزاده حسین بن موسی الکاظم،طاق شاه عباسی،سد کریت اصفهک،کال جنی روستای ازمیغان چشمه آبگرم مرتضی علی،کویر حلوان و پناهنگاه حیات وحش نایبندان از معروفترین جاهای دیدنی تاریخی و فرهنگی طبس به شمار می روند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار