استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد:

ایده‌های نو در حوزه مردمی‌سازی دولت

بیرجند(پانا) - استاندار خراسان جنوبی گفت باید ایده‌های نو در حوزه مردمی‌سازی دولت در خراسان جنوبی رقم زده شود.

کد مطلب: ۱۳۵۷۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
ایده‌های نو در حوزه مردمی‌سازی دولت

جواد قناعت در مراسم معارفه دستیار استاندار در امر مردمی سازی دولت در خراسان جنوبی اظهارکرد: خیلی از مسائل و موضوعات بر روی کاغذ بسیار زیبا و مطلوب است ولی در مرحله اجرا و میدان مشکلات آن نمایان می شود که به واقع یک تجربه است.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه بحث مردمی سازی دولت یک کار نو و جدید است، بیان کرد: باید از این ظرفیت به نفع مردم و استان خودمان به بهترین نحو استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه نباید تنها به دستورالعمل های رسیده از تهران اکتفا کنیم، یادآور شد: در کنار آن باید کارهای جدید و نو را رقم بزنیم.

قناعت ادامه ‌داد: از جمله ارتباطات مردمی می‌توان به دیدار و ارتباط با گروه های جهادی اشاره کرد که به صورت خودجوش زیر مجموعه بسیج سازندگی و سپاه و با هدایت آنان در حوزه محرومیت زدایی در روستاها فعالیت دارند.

وی بیان کرد: بحث ارتباط با گروه های جهادی اگر در حوزه دستیار متمرکز شود، امر بسیار مطلوبی خواهد بود.

استاندار خراسان جنوبی اظهارکرد: استان های دیگر هم به تناسب ظرفیت های منطقه خود کارهای نو و جدیدی را در حوزه مردمی سازی رقم خواهند زد و ما در خراسان جنوبی نیز در عرصه مردمی سازی دولت باید ایده های نو داشته باشیم.

قناعت با تأکید بر اینکه باید از افراط و تفریط ها پرهیز کنیم، یاداور شد: باید واقعیت ها و حتی چند قدم جلوتر از آن را دید.

در این مراسم دکتر جواد زراعتکار به عنوان دستیار استاندار در امر مردمی سازی دولت در خراسان جنوبی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار