اعتراف عجیب و غریب بیرانوند؛ پرسپولیس به خاطر هوادارانش قهرمان نشد

تهران (پانا) - علیرضا بیرانوند شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی صحبت های جالبی را مطرح کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اعتراف عجیب و غریب بیرانوند؛ پرسپولیس به خاطر هوادارانش قهرمان نشد

در حالی که پرسپولیس تا همین چند هفته پیش فاصله قابل توجهی با تیم‌های پایین تر جدول ایجاد کرده بود و از این تیم به عنوان مدعی اصلی قهرمانی نام برده می‌شد اما به یکباره همه چیز برای شاگردان یحیی گل محمدی تغییر کرد.

در نهایت شکست مقابل سپاهان باعث شد که تیم اصفهانی با چهار امتیاز بیشتر از پرسپولیس صدرنشین شود و حتی قرمزهای پایتخت جایگاه خود در رده دوم را هم به رقیب دیرینه یعنی استقلال تقدیم کنند.

علیرضا بیرانوند، شب گذشته در ویژه برنامه نوروز شبکه دو حاضر شد و صحبت های جالبی انجام داد. بخشی از برنامه که به شوخی های متداول گذشت؛ جایی که شاید یکی از جالب آن ها هنگام شوخی مجری برنامه با بینی بیرانوند رقم خورد. دروازه بان پرسپولیس در پاسخ به این شوخی گفت: "یک سری از دکترها می گویند بیا بینی‌ات را عمل کنیم اما اینقدر این قضیه جالب شده که به آن ها می‌گویم باید یک پول خوبی بدهید که اجازه دهم این کار را انجام دهید. باور کنید من در صفحه ام بارها دیدم که هوادارن می‌گویند مبادا بینی ات را عمل کنی چون اینطوری خیلی بهتر هستی.

در ادامه از بیرانوند در مورد فاصله امتیازی ایجاد شده در صدر جدول و افت پرسپولیس سوال شد و در حالی که او از این موضوع خیلی ناراحت به نظر می رسید گفت: "ما سال های قبل وقتی یک فاصله امتیازی ایجاد می‌کردیم اما امسال نه تنها این کار را نکردیم که عقب هم افتادیم. ولی من قبل قول دادم که قهرمان می شویم و حالا هم می‌گویم این اتفاق می افتد. انگار قسمت این است که امسال زجر بکشیم و قهرمان شویم."

در ادامه برنامه علیرضا پیرانوند گله عجیب و غیر منتظره‌ای را از هواداران پرسپولیس مطرح کرد. او احتمالا به بازی سپاهان و تشویق رامین رضاییان توسط پرسپولیسی‌ها اشاره کرد و گفت: "چند سال پیش من در نفت تهران بودم و برای بازی با پرسپولیس به آزادی رفتیم. آن موقع سوشا مکانی دروازه بان پرسپولیس بود که واقعا هم گلر خوبی است. پرسپولیس در آن بازی فقط یک تساوی می‌خواست تا قهرمان شود. اما وقتی وارد استادیوم شدیم صد هزار نفر یک صدا من را تشویق کردند چون اخباری بود که من می خواهم سال بعد به پرسپولیس بروم.

این تشویق من در آن بازی روحیه مکانی را خراب کرد و باعث باخت پرسپولیس شد. ببینید اگر این کار را نمی‌کردند و پرسپولیس نمی‌باخت آن سال یک قهرمانی شیرین برای این تیم اتفاق می افتاد. حالا هم همین است. من واقعا دوست ندارم هواداران بازیکنان تیم رقیب را تشویق کنند. آن ها شاید بعضی‌هایشان هنوز دوستان ما هستند اما بحث من چیز دیگری است. شما باید بازیکنانی که تحت قرارداد تیم‌تان هستند را تشویق کنید چون آن ها هستند که به درد پرسپولیس می خورند."

در بخش دیگری از برنامه هم علیرضا بیرانوند انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی را به فال نیک گرفت. او در بخش جالبی از صحبت های خود در این باره گفت: " ما احتمالا ایشان را امیر خان صدا می‌زنیم. تا سال های قبل اگر یک سرمربی خارجی بود و بعد از یک نتیجه ای به ایران بی نمی‌گشت حالا فرق می کند و هر نتیجه ای به دست بیاوریم ایشان هم با ما برمی‌گردد چون ایرانی است. امیدوارم با ایشان به نتایج خوبی دست پیدا کنیم و به هدفی که داریم یعنی قهرمانی آسیا برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار