امام جمعه خلیل آباد:

سخنرانی هر ساله مقام معظم رهبری، بیان کننده نقشه راه یک‌ساله است

خلیل آباد(پانا)- امام جمعه شهرستان خلیل آباد گفت مقام معظم رهبری همه ساله در ابتدای سال در حرم مطهر رضوی سخنرانی دارند و نقشه راه یک‌ساله کشور را بیان می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۵۷۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
سخنرانی هر ساله مقام معظم رهبری، بیان کننده نقشه راه یک‌ساله است

علی ناهیدی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به توافق ایران و عربستان، اذعان کرد: توافق ایران و عربستان با وساطت عراق، چین، امارات و… حاصل شده است و این کشورها به دنبال این بودند که تنش بین ایران و عربستان برطرف شود، حدود ۸ سال بود که رابطه ایران و عربستان به‌واسطه برخی مسائل قطع شده بود.

وی با بیان اینکه در این رویداد سه طرف اصلی ایران، عربستان و چین وجود دارند که هر کدام منافع خود را دنبال می‌کنند، عنوان کرد: آمریکا حیاط‌خلوت خود را تایوان قرار داده و چین هم به دنبال این است که عربستان و ایران را حیاط‌خلوت خود قرار دهد و طبیعی است که هر کشوری به دنبال منافع خود باشد.

حجت‌الاسلام علی ناهیدی، در ادامه اظهار کرد: مقام معظم رهبری همه ساله در ابتدای سال در حرم مطهر رضوی سخنرانی دارند و نقشه راه یک‌ساله را بیان می‌کنند.

وی با بیان اینکه جمع زیادی از مردم در مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری در ابتدای سال حضور پیدا می‌کنند، خاطرنشان کرد: سخنان مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۲ مطمئناً در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب مهم خواهد بود و باید آن را سرلوحه کار قرار دهیم و به مرحله اجرا و عمل در بیاوریم. فرمایشات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب است که موجب سعادت دنیا و آخرت می‌شود و همه باید به آن توجه کنند.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار