عضو شورای شهر تبریز:

قراداد شهرداری با آذرپارک هیچ آورده ای برای شهر نداشته است

تبریز (پانا) - عضو شورای شهر تبریز با بیان این که قراداد شهرداری با آذرپارک هیچ آورده ای برای شهر نداشته است، از مردم عذرخواهی کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد

روح الله رشیدی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن اشاره به اهمیت طرح های پژوهشی اظهار کرد: امسال بر خلاف سال های گذشته، نیازهای پژوهشی شهر اطلاع‌رسانی و از پژوهشگران شهر دعوت شده تا در سطوح مختلف طرح های خود را ارایه دهند تا در صحن شورا مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به انتقادات وارده به قرارداد شهرداری با «آذر پارک»، گفت:این قرارداد هیچ آورده‌ای برای شهرداری ندارد. قرارداد به‌گونه‌ای بسته شده که حتی نمی‌توانیم از حقمان دفاع کنیم. و لذا در این راستا از مردم عذرخواهی می کنیم.

رشیدی افزود: اگر به ساخت و ساز های غیرمجاز نیز اشاره کنیم، آمار بالایی از کسری پارکینگ و ساخت و ساز غیرمجاز در چند سال گذشته را شاهد هستیم و وقتی می خواهیم پیگیری کنیم، می‌گویند متاسفانه قانون دستمان را بسته است.

وی ضمن انتقاد از سامانه شفافیت شفافیت شهرداری، اظهار داشت: سامانه باید به بخش‌های مختلف شهرداری وصل شود و شهروندان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. برخی از شهرها در این رابطه موفق عمل کرده‌اند. متاسفانه تبریز تا این لحظه به باور شفافیت نرسیده و کاستی های در این زمینه وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار