با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه؛

‌اهدای ۱۰۰ واحد مسکن ویلایی در جزیره هرمز به نیازمندان

تهران (پانا) - در آستانه سال نو و با حضور جمعی از مردم و مسئولان در جزیره هرمز، آیین اهدای ۱۰۰ واحد مسکن ویلایی مشارکتی‌ساز و دو زمین چمن ورزشی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
‌اهدای ۱۰۰ واحد مسکن ویلایی در جزیره هرمز به نیازمندان

‌به گزارش سپاه نیوز؛‌ با پایان عملیات ساخت ۱۰۰ واحد مسکن ویلایی توسط قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی و برخی از ارگان‌ها و نهادهای مردمی در جزیره هرمز، طی مراسمی این واحدها به سرپرستان خانواده‌های نیازمند مسکن اهدا گردید.

این پروژه و نیز دو زمین فوتبال چمن مصنوعی و ساماندهی مسیل عبوری از شهرک ولایت با پیگیری، همت و تلاش قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه و مشارکت دفتر مقام معظم رهبری، سازمان برنامه و بودجه کشور، اداره کل کمیته امداد حضرت امام (ره) استان ، اداره کل بهزیستی استان ، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی کل سپاه در قالب شهرک ولایت در جزیره هرمز ساخته شده است.

هر یک از واحدهای مسکونی در عرصه ۱۲۶ و اعیان 56 متر مربعی احداث و به سرپرستان خانواده‌های محروم و فاقد مسکن ایثارگر، خانواده شهدا، مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی ساکن در جزیره هرمز تحویل داده شد.

دو زمین ورزشی ، با پوشش چمن مصنوعی در 1500متر مربع تجهیز و آماده سازی شده است.

این عیدانه با اعتباری بیش از 65 میلیارد تومان شامل احداث منازل ، زیرسازی، جدول کشی، سنگ فرش و آسفالت معابر، اجرای شبکه آب و فاضلاب،شبکه برق و... به بهره برداری رسیده است .

گفتنی است این پروژه در پی تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تسریع در کمک به توسعه جزایر به ویژه جزیره هرمز و به دنبال بازدید سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه آغاز شد و امروز شاهد به ثمر نشستن و بهره‌برداری و تحویل آن به مردم شریف جزیره هرمز هستیم.

در کنار این عیدانه مسکونی در استان هرمزگان، بخشی از گزارش عملکرد سه ساله مردم‌یاری و خدمت رسانی قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه نیز شامل ۱۱۵۰ پروژه عمرانی منتشر شد.

در این گزارش به ۴۵۱ هزار و ۴۷۰ خدمت اجتماعی، ۲۸۱ هزار خدمت بهداشتی و درمانی، تهیه و توزیع بیش از ۱۹۰ سری جهیزیه، تهیه و توزیع ۲۳۰ دستگاه کولرگازی، ۱۵۵ یخچال، ۱۹۰ مخزن ذخیره آب ۵۰۰ لیتری، توزیع ۱۴۳۵ تخته چادر گروهی، تهیه و توزیع ۱۶۵۰۰ بسته معیشتی اشاره شده است.

لازم به یادآوری است علاوه بر پروژه های گوناگون عمرانی و خدماتی که توسط قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه در سراسر کشور در حال پیگیری و اجرا است، عملیات احداث درمانگاه بزرگ جزیره هرمز نیز با اهتمام این قرارگاه توسط قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه و تامین اعتبار دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار