مقام برتر کشوری در سومین دوره طرح ملی لاله‌های روشن به گلستان رسید

گلستان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان درباره کسب مقام برتر توسط گلستان گفت طرح ملی لاله‌های روشن، طرحی مؤثر و تلاشی ارزشمند در جهت صیانت از میراث گرانبهای شهدای معزز و ترویج فرهنگ غنی و حیات‌بخش ایثار، مقاومت و شهادت است.

کد مطلب: ۱۳۵۶۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مقام برتر کشوری در سومین دوره طرح ملی لاله‌های روشن به گلستان رسید

موسی کابلی عنوان کرد: طرح ملی لاله های روشن، طرحی مؤثر است که در طول سه سال گذشته توانسته است به عنوان یکی از اثرگذارترین برنامه های اجرایی در حوزه ارزش‌های دفاع مقدس از توجه و اقبال گسترده ای در بین فرهنگیان، خانواده ها و بویژه دانش آموزان عزیز برخوردار شود.

وی با اشاره به کسب مقام برتر این طرح توسط استان گلستان گفت: با عنایت و تلاش همکاران و دانش آموزان در این زمینه برنامه های کیفی و معرفتی در جهت شناساندن ابعاد شخصیتی شهدای معظم با استفاده از طرح های ابتکاری و خلاق فعالیت های بسزایی صورت گرفت.

کابلی در ادامه خاطرنشان کرد: از بین منتخبان در سطح کشور، استان گلستان توانست در بین دانش آموزان، 3 مقام برتر و در بین مدیران مدارس، 6 مقام برتر را در این دوره به خود اختصاص داده و جزء 5 استان برتر در این طرح ملی قرار بگیرد.

لازم به ذکر است آیین اختتامیه سومین دوره طرح ملی لاله های روشن به میزبانی استان مازندران در اردوگاه شهدای دانش آموز مازندران در روز دوشنبه 22 اسفندماه 1401 با حضور میهمانان وزارت آموزش و پرورش، رؤسای اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی استان ها، کارشناسان بسیج دانش آموزی و تربیت سیاسی، مدیران مدارس و دانش آموزان منتخب این طرح برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار