مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

قزوین در طرح ملی لاله های روشن به‌عنوان‌ استان برتر معرفی شد

قزوین (پانا) - قزوین در اختتامیه سومین دوره طرح ملی لاله‌های روشن در اردوگاه دانش‌آموزی شهدای بادله شهر ساری به عنوان استان برتر معرفی و تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
قزوین در طرح ملی لاله های روشن به‌عنوان‌ استان برتر معرفی شد

نقی سیاهکالی مرادی، مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه سومین دوره طرح ملی لاله های روشن یادواره شهدا و بزرگداشت شهدای دانش آموز فرهنگی گفت: قزوین در اختتامیه سومین دوره طرح ملی لاله های در اردوگاه دانش آموزی شهدای بادله شهر ساری به عنوان استان برتر معرفی و تجلیل شد.

سیاهکالی مرادی با اعلام این خبر افزود: خدمت به ساحت شهدا و به ویژه شهدای دانش آموز و فرهنگی هم توفیق و هم رسالت آموزش و پرورش است.

این مقام مسئول با اشاره به نقش ارزنده فرهنگیان و دانش آموزان در 8سال دفاع مقدس و تقدیم بیش از 40 هزار لاله روشن به انقلاب اسلامی افزود: ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت در اجرای طرح ملی لاله های روشن موج می زند و این حرکت ماندگار ارزش خود را بیشتر جایی نشان می دهد که محوریت اجرای این طرح و برگزاری یادواره های شهدای شاخص فرهنگی و دانش آموزی در مدارس مجری مستقیما بر عهده دانش آموزان است.

سیاهکالی مرادی کسب رتبه استان برتر در کشور را ناشی از زحمات مدیران، مربیان و دانش آموزان مدارس استان دانست و ضمن تبریک این جایگاه فاخر کشوری از زحمات تک تک آنها تشکر و قدردانی کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش ادامه داد: استان قزوین 276 شهید دانش آموز و 58 شهید فرهنگی را در دوران دفاع مقدس تقدیم این نظام کردده است. بنابراین شناساندن مرام و منش این ستاره های ایثار و شهادت وظیفه دائمی مجموعه آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار