معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش:

خانواده شهدا در انقلاب اسلامی یک گنجینه ارزشمند برای نسل جدید هستند

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، خانواده شهدا را یک گنجینه ارزشمند در انقلاب اسلامی برای نسل جدید دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۶۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
خانواده شهدا در انقلاب اسلامی یک گنجینه ارزشمند برای نسل جدید هستند

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش؛ محمدمهدی کاظمی با خانواده شهید مدافع حرم، مصطفی صدرزاده (فرمانده گردان عمار و جانشین تیپ فاطمیون) دیدار کرد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با تبریک ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) گفت: اراده دولت مردمی، خدمت به مردم است و امیدواریم با پشتوانه مردم در آموزش و پرورش به این هدف مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست یابیم.

عضو شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به وظیفه دینی مردم در پیروی از آرمان شهدای اسلامی تصریح کرد: همه باید رهرو راه شهیدان باشیم و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب و خط شهیدان در راستای جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری، یکی از اهداف مهم وزارت آموزش و پرورش در آشنایی دانش‌آموزان با این میراث بزرگ و گرانبها یعنی آرمان شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت و شهدای سلامت است.

محمدمهدی کاظمی در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در منزل خانواده این شهید والامقام گفت: خانواده شهدا در انقلاب اسلامی، یک گنجینه ارزشمند محسوب می‌شوند و می‌توانند ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نسل جدید منتقل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار