مدیرعامل سازمان بوستان‌ها:

فضای سبز تهران به بیش از  46 هزار هکتار رسیده است

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران با بیان اینکه در روزهای گذشته هزار و 500 هکتار جنگل کاری در قالب کمربند سبز تهران انجام شد گفت فضای سبز اکنون به بیش از  46 هزار هکتار رسیده است. 

کد مطلب: ۱۳۵۵۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
فضای سبز تهران به بیش از  46 هزار هکتار رسیده است

علی محمد مختاری در نشست خبری مدیران حوزه خدمات شهری ادامه داد: تا پایان سال 1403 طرح 50 هزار هکتار فضای سبز تکمیل می‌شود همچنین هزار فرش گل در حاشیه بزرگراه‌های شهر تهران ایجاد شده است و 2 هزار و 200 المان گل ار روز چهارشنبه صبح در شهر نصب خواهد شد.

مختاری گفت: در 60 میدان شهر گل لاله کاشته شده است و باغ لاله با کاشت بیش از 250 هزار در بوستان شهید مختاری ایجاد شده است و کاروان گل و گیاه به مدت یک هفته در سطح خیابان های شهر تهران تردد می‌کند.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران با اشاره به توزیع گل گفت: 100 هزار گل در بوستان آزادگان، ساحل، ولایت و چیتگر شهروندان درخت کاشتند.

فاز اول احداث روددره فرحزاد در شهریور ماه 1402 انجام می‌شود

وی ادامه داد: کاشت 600 هزار درخت مثمر و غیر مثمر در حاشیه کمربند سبز تهران کاشته شده است و احداث رود دره بزرگ فرخزاد به مساحت 140 هکتار آغاز شده است و فاز اول آن در شهریور ماه سال آینده انجام می‌شود همچنین فاز اول چهارباغ نیز در شهریور ماه افتتاح می‌شود.

مختاری گفت: ظرف 3 ماه 20 بوستان مادر و کودک و 2 بوستان بانوان افتتاح خواهد شد و در 7 ورودی شهر تهران اسکان ورودی برای مسافران ایجاد شده است و در محوطه 200 مسجد و 300 مدرسه طراحی و درخت کاری شده است.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران با اشاره به احداث تصفیه خانه‌ها گفت: احداث 4 تصفیه خانه در دستور کار است و 14 میلیون به پساب اضافه شده است و اکنون از 19 میلیون پساب استفاده می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار