افزایش ۱۲۴ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

اردبیل (پانا) - مدیر پایانه مرزی بیله سوار گفت تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار ۱۲۴ درصد افزایش یافته است.

کد مطلب: ۱۳۵۵۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۱۲۴ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

لطف اله بابایی با بیان اینکه در ۱۱ ماهه گذشته ۶۴ هزار و ۱۹۱ نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند، گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲۸ هزار و۶۹۳ نفر تردد کرده بودند امسال افزایش خوبی را شاهد هستیم.

وی درجریان بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با اشاره به اینکه از این تعداد ۳هزار و۶۵۵ نفر مسافر ایرانی و۶۰ هزار و ۵۳۶ نفر نیز مسافر خارجی است، تصریح کرد: مسافران ایرانی بصورت پیاده و مسافران خارجی نیز با اتوبوس تردد کرده اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در ۱۱ ماهه گذشته افزایش ۱۹۲۲ درصدی مسافران ورودی ایرانی را از پایانه مرزی بیله سوار یادآور شد و اظهار کرد: ۳ هزار و ۶۲۱ نفر مسافر ایرانی وارد مرز بیله سوار شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود ۱۷۹ نفر بود امسال افزایش چشمگیری را نشان می‌دهد.

بابایی مسافران خروجی ایرانی را ۳۴ نفر عنوان کرد و افزود: در مقایسه با سال قبل ۱۸۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی تعداد مسافران ورودی خارجی را ۲۶ هزار و ۹۶۵ نفر و مسافران خروجی خارجی را نیز ۳۳ هزار و ۵۷۱ نفر برشمرد و بیان کرد: در ۱۱ ماهه سال قبل ۱۳ هزار و ۴۶۷ نفر مسافر خارجی از مرز بیله سوار خارج شده بودند که امسال افزایش ۱۴۹ درصدی را شاهد هستیم.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار از افزایش ۷۹ درصدی ورود مسافران خارجی در پایانه مرزی بیله سوار خبر داد و ادامه داد: در ۱۱ماهه سال گذشته ۱۵ هزار نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوار شده بودند.

بابایی گفت: در ۱۱ ماهه گذشته بیش از ۱۲۶ هزار دستگاه وسیله نقلیه اعم از پرو خالی از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند که از این میزان ۷۲ هزار و ۵۲۱ دستگاه وارد و ۵۳ هزار و ۵۳۴ دستگاه نیز از مرز بیله سوار خارج شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار