برگزاری نخستین اردوی راهیان پیشرفت دانش‌آموزان در کوهرنگ

کوهرنگ (پانا) - نخستین اردوی راهیان پیشرفت دانش‌آموزان شهرستان کوهرنگ با همکاری بسیج دانش‌آموزی و سازمان دانش‌آموزی این شهرستان و با حضور دانش‌آموزان مدرسه وحدت دشت زرین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۵۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین اردوی راهیان پیشرفت دانش‌آموزان در کوهرنگ

در این اردو‌ که به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و سازمان دانش آموزی شهرستان کوهرنگ برگزار شد؛ دانش‌آموزان جهت کسب آگاهی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و آشنایی با مشاغل و مراکز تولیدی و تسهیل امر انتخاب رشته در آینده، شرکت کردند.

رضا شیروانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در خصوص اهمیت برگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت و شیوه برگزاری آن در گفت و گو با پانا گفت: «اردو‌های راهیان پیشرفت با هدف تحقق گام دوم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. این اردو تاکنون برای ۴ مدرسه شهرستان برنامه‌ریزی شده است که در سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. مدیران مدارس شهرستان می‌توانند درخواست‌ برگزاری اردوی خود را به واحد فعالیت‌های اردویی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برای برنامه ریزی ارسال کنند.»

وی در ادامه افزود: «اردوهای راهیان پیشرفت، با هدف آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی و کمک به فرایند انتخاب رشته و شغل دانش آموزان برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود و همواره مورد استقبال دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان بوده است.»

دانش آموز خبرنگار: بنیامین نصیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار