آمادگی استان اردبیل جهت استقبال از مسافران نوروزی

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل گفت استان اردبیل با تجهیز ۷۱ آموزشگاه در ۱۹ پایگاه پذیرش، آماده استقبال از میهمانان نوروزی است.

کد مطلب: ۱۳۵۵۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی استان اردبیل جهت استقبال از مسافران نوروزی

کلام الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با اشاره به اخلاق‌مداری در پذیرش میهمانان نوروزی گفت: بدون شک برخورد خوب در مراکز اسکان و بخصوص در پذیرش میهمانان نوروزی می‌تواند خاطرات خوبی را برای مهمانان فرهنگی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت دیگر ارگان‌ها می تواند در میزبانی خوب آموزش و پرورش تاثیرگذار باشد، اظهار کرد: نمی توان ظرفیت دیگر ارگان های استان را در این خصوص نادیده گرفت و باید از چنین ظرفیتی در راستای بوجود آوردن لحظات بیاد ماندنی برای فرهنگیان مهمان استفاده کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: استان اردبیل نیز با تمام توان خود در نظر دارد از تمام ظرفیت های موجود در استان استفاده کند تا خاطرات خوشی را برای میهمانان نوروزی که از این استان دیدن می کنند، رقم بزند.

صفری همچنین از پذیرش میهمانان نوروزی از۲۷ اسفند خبر داد و گفت: با تجهیز ۵۶۷ کلاس درس (۲۸۰ کلاس گروه "ویژه"، ۲۴۲ کلاس گروه "الف"و ۴۵ کلاس در گروه" ب") و فعالیت ۳۸۵ نفر از عوامل اجرایی، آمادگی لازم به منظور پذیرش میهمانان فرهنگی از سراسر کشور را داریم.

وی افزود: علاوه بر ۱۹ پایگاه پذیرش، دو مرکز آموزشی و رفاهی ما نیز در اردبیل و سرعین با ظرفیت ۵۴ تخت آماده پذیرش و ارائه خدمات به فرهنگیان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار