امام جمعه موقت اسلامشهر:

مسئولان با جدیت، موضوع واحدهای آموزشی دختران را پیگیری کنند که این خواست همه مردم است

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه موقت اسلامشهردر خطبه‌های نماز جمعه گفت اکنون که توطئه‌های قبلی دشمن خنثی شده، به سوی موضوع تعطیلی واحدهای آموزشی دختران و نگرانی خانواده‌ها از تحصیل فرزندان خود روی آورده و همه این اعمال را مسئولان باید به طور کامل و با جدیت پیگیری کنند که این خواست همه مردم است.

کد مطلب: ۱۳۵۵۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان  با جدیت، موضوع واحدهای آموزشی دختران را پیگیری کنند که این خواست همه مردم است

حجت‌الاسلام علی قلی‌پور، امام جمعه موقت شهرستان اسلامشهر در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی شهرستان برگزارشد، با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و توجه به آمادگی برای ورود به مهمانی خداوند در ماه مبارک رمضان، به تشریح فرازهایی از مناجات شعبانیه پرداخت و اظهار کرد: همه مردم برای رسیدن به قرب الهی می‌بایست اعمال آنها مورد قبول خداوند باشد و صلوات بر پیامبر اسلام را از مهمترین اعمال دانست.

وی بیان کرد: ذکر بیانی و قلبی خداوند بسیار مهم است و هیچ عملی به در دنیا نمی‌بایست ما را از یاد آخرت دور کند و لذت ایمان در پایبند بودن به تعهدات و شاکر بودن نعمت‌های خداوند متعال است.

امام جمعه موقت اسلامشهر در خطبه‌ دوم نماز جمعه با اشاره به مناسبت‌های هفته از جمله روز راهیان نور و تأسیس بنیاد شهید و ایثارگران انقلاب‌اسلامی افزود: جوانان ما در طول هشت سال دفاع مقدس با مجاهدت در سرزمین‌های ایثار و شهادت به جوار قرب الهی رسیدند و اکنون لازم است نوجوانان و جوانانی که در آن روزگار حضور نداشتند در سرزمین‌های نور حضور پیدا کنند و با مفاهیمی از جمله سیره شهدا آگاه شوند.

حجت‌الاسلام قلی‌پور در رابطه با سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب‌اسلامی توسط امام راحل تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران در راه رسیدگی به خانواده شهدا و جانبازان گام‌های مهمی برداشته، اما توجه به این خانواده شهدا که فرزندان خود را در راه میهن اسلامی تقدیم کردند و رسیدگی به جانبازان از ضروریات مهم است.

وی در ادامه با پرداختن به مسئله مسمومیت دختران در مدارس خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب‌اسلامی در سخنانی فرمودند، که سرچشمه این جنایت باید پیدا شود و افراد به اشد مجازات برسند، زیرا مسئله کوچکی نیست.

امام جمعه اسلامشهر گفت: دشمن با راه‌اندازی جنگ‌های ترکیبی در صدد این است که هر جنایتی را انجام دهد و اکنون که توطئه‌های قبلی دشمن خنثی شده است به سوی تعطیلی واحدهای آموزشی دختران و نگرانی خانواده‌ها از تحصیل فرزندان خود روی آورده و همه این اعمال را مسئولان می‌بایست با جدیت پیگیری کنند که این خواست همه مردم است.

خبرنگار دانش‌آموز: نگین حسین‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار