برنامه‌های آموزش و پرورش برای هفته قرآنی بوشهر تشریح شد

بوشهر (پانا) - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، برنامه‌های دستگاه تعلیم و تربیت استان را برای گرامیداشت هفته قرآنی بوشهر تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۴۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های آموزش و پرورش برای هفته قرآنی بوشهر تشریح شد

حامد جمالی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: اجرا و تشکیل میز مدیران دارالقرآن در محل اداره قرآن عترت و نماز این اداره کل، اجرای طرح هر مدرسه یک دارالقرآن و برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله شهرستانی و اعلام نفرات برتر به استان از برنامه‌های این اداره کل است.

جمالی افزود: ارتقا سطح قرآنی دانش‌آموزان استان در مسابقات ملی با کشف و استعدادیابی حدود یکهزار دانش‌آموز مستعد و نخبه قرآنی، حمایت مادی و معنوی از استعدادهای قرآنی با برگزاری کارگاه‌های تخصصی و اعزام به مسابقات کشوری، اجرای طرح قرآن خوانی تسنیم با تلاوت روزانه قرآن کریم در منزل و محل کار و راه‌‌اندازی و ایجاد کرسی‌های تلاوت هفتگی در دارالقرآن‌های استان از دیگر برنامه‌های این اداره است.

جمالی یادآور شد: یک واحد دارالقرآن در منطقه خورشهاب دلوار در جهت رشد و بالندگی دانش‌آموزان مستعد قرآنی راه‌اندازی شده است.

وی در پایان گفت: برگزاری و راه اندازی محفل انس با قرآن کریم برای دانش آموزان ابتدایی و نونهال استان با عنوان تلاوت نور در دارالقرآن‌های مرکزی شهرستان‌ها و مناطق و در شهر بوشهر در حسینیه دارالقران‌های آل یاسین و طوبی برای ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار