افتتاح نمایشگاه پروژه‌های علمی دانش‌آموزان دبستان علامه حلی 1 بیرجند

بیرجند (پانا) - نمایشگاه جشنواره پروژه‌های علمی دانش‌آموزان دبستان هیأت امنایی علامه حلی 1 تحت عنوان جشنواره جابر ابن حیان با حضور مدیر آموزش و پرورش بیرجند و معاونان اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در محل این آموزشگاه افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۵۴۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نمایشگاه پروژه‌های علمی دانش‌آموزان دبستان علامه حلی 1 بیرجند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: جشنواره جابر ابن حیان کنجکاوی و حس پرسشگرانه دانش آموزان را به نوعی تقویت می کند و تفکر فلسفی و نقادانه را در دانش آموزان رشد می دهد.

مجید بهدانی افزود: به منظور پویایی نظام آموزش و پرورش از طریق نهادینه کردن تحقیق و پژوهش و نیز تقویت حس کنجکاوی و اشتیاق به تحصیل در دانش آموزان دوره ابتدایی و پرورش قدرت تفکر و حل مسئله و .... طرح پروژه های علمی موسوم به جشنواره جابر ابن حیان در دبستان علامه حلی 1 اجرا شده است.

وی ادامه داد: در این طرح دانش آموزان با روش علمی آشنا شده و از محتوای کتب درسی موضوعی را انتخاب و به صورت انفرادی و گروهی به تحقیق می پردازند.

بهدانی اظهار کرد: پروژه های این جشنواره با عناوین جمع آوری، نمایش علمی شامل مدل، نمایش و تحقیق و آزمایش ایت.

مدیر دبستان علامه حلی 1 گفت: 216 دانش آموز این آموزشگاه در جشنواره جابر ابن حیان شرکت کردند و 180 اثر به صورت گروهی و انفرادی به جشنواره جابربن حیان ارائه شد.

بنی اسدی تصریح کرد: پس از ارزیابی از آثار ارائه شده 60 اثر جهت داوری نهایی در سطح مدرسه انتخاب و در قالب نمایشگاه با حضور مسئولان افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از داوری مرحله آموزشگاهی آثار برتر به مرحله شهرستان راه خواهند یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار