مشارکت ۶۰ هزار دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره شاد دفاع مقدس

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پررورش خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره شاد دفاع مقدس ازسیزدهم لغایت ۲۴ اسفندماه جاری، در مرکز و ۱۱شهرستان و منطقه استان با مشارکت ۶۰ هزار دانش‌آموز دختر و پسر دوره‌های تحصیلی ابتدایی و دوره اول متوسطه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت ۶۰ هزار دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره شاد دفاع مقدس

سیدعلیرضاموسوی نژاد، در حاشیه برگزاری این جشنواره که در سالن اجلاس دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره انتقال مفاهیم دفاع مقدس در قالب موضوع‌ها و مضامین فرهنگی شاد و طنز برای مخاطب حوزه دانش‌آموزی است.

وی، از سردار شهید سعید سیاح طاهری از شهدای مدافع حریم و حرم به عنوان پایه گذار این جشنواره یاد کرد و افزود: معرفی کتاب و شهدای شاخص استان و ملی، با اولویت شهدای معلم و دانش‌آموز برای دانش آموزان دوره ابتدایی و اجرای ‌ پویش کتاب‌خوانی با کتاب‌های اهدایی از دیگر برنامه های این جشنوراره به شمار می رود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به لزوم انتقال مفاهیم دفاع مقدس ، به صورت غیرمستقیم به نسل جدید، تأکید کرد: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به دانش‌آموزان ضرورتی اساسی است و می‌تواند عامل مهمی در بازدارندگی از بروز آسیب‌های اجتماعی در بین نسل جوان و نوجوان باشد.

به گفته موسوی نژاد، خودسازی ، تربیت نسل انقلابی و تمدن سازی سه هدف مهم خادمین نظام تعلیم و تربیت در گام دوم انقلاب اسلامی ایران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار