فرماندارشهرستان فیروزکوه:

برنامه شورای آموزش و پرورش، مسئله‌محور طراحی شده است

فیروزکوه ( پانا) - فرماندار فیروزکوه در جلسه شورای آموزش که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش فیروزکوه برگزار شد گفت، برنامه شورای آموزش و پرورش را طوری هدایت کردیم که مسئله‌محور باشد و مسائل به سمتی هدایت شود که به نتایج مطلوبی برسیم.

کد مطلب: ۱۳۵۳۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه شورای آموزش و پرورش، مسئله‌محور طراحی شده است

محمد حیدری‌منش، فرماندار شهرستان فیروزکوه در جلسه شورای آموزش گفت: برنامه شورا آموزش و پرورش را طوری هدایت کردیم که مسئله محور باشد و مسائل به سمتی هدایت شود که به نتایج مطلوبی برسیم؛ بحث اساسی که امروز داریم بحث توطئه دشمنان ما است.

وی افزود: در راستای جنگ ترکیبی که بر علیه کشورمان ایجاد کردند این جنگ ترکیبی یک روز در فضای اغوای جوانان و توطئه در فضای کوچه و معابر و خیابان شکل می‌گیرد؛ اغتشاش‌گری ایجاد می‌کند، یک روز هم در فضای اقتصادی با ایجاد موانعی در رفع مشکلات معیشتی مردم خود را نشان می‌دهد و امروز هم می‌خواهند امنیت فرزندان این سرزمین که با آسایش در حال تحصیل علم هستند را خدشه‌دار کنند و هدف نهایی تعطیلی مدارس است.

حیدری‌منش ضمن تشکر از فاطمه سیر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه، از درایتی که در مباحث تامینی مدرسه داشته است گفت: باید به مدیران مدارس هم تاکید شود که بخشی از اتفاقاتی که در جاهای مختلف در مدارس می‌افتد ناشی از هیستری جمعی است که باید آرامش به فضای مدرسه تزریق شود. البته فضای شایعه هم وجود دارد که با مقابله با فضای شایعات تلاش کنیم تا فضای امنی برای آموزش دانش‌آموزان داشته باشیم.

وی با اشاره به سابقه و پیشینه خدعه دشمنان بیان کرد: در سال ۱۹۸۹ اسرائیلی‌ها در کرانه‌ی باختری مسمومیت خفیفی ایجاد کردند که در یک بازه‌ی زمانی مدارس فلسطین تعطیل شد و می‌خواستند تظاهر کنند که کار خود فلسطینی‌ها است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: امروز هم دست‌های پشت پرده دشمنان و خیانت و خدعه آن‌ها زمینه را برای این گونه کارها ایجاد می‌کند که انشاءالله با درایت همه‌ی مدیران عزیز و پیگیری‌های سرکار خانم سیر مسئله‌ای در شهرستان فیروزکوه به خواست خداوند نداشته باشیم.

وی با اشاره به پیشِ رو بودن ایام نوروز گفت: انشاءالله مباحث مربوط به اسکان به خوبی شکل بگیرد و در خصوص حفاظت ساختمان مدارس و دارایی‌های مجموعه‌های آموزش و پرورش تمهیداتی در نظر گرفته شود تا این موضوع به شکل مناسب مدیریت شود و به هماهنگی رئیس آموزش و پرورش و جانشین ایشان و مسئول اسکان با هلال احمر و نیروی انتظامی جهت اسکان به موقع و مطلوب تاکید داشتند.

وی در پایان درباره صدور مجوز مدارس غیر انتفاعی افزود: مدرسه غیر انتفاعی باید ظرفیت‌های لازم را برای تحصیل دانش‌آموزان داشته باشد که در صورت وجود مکان مناسب صدور مجوز از سوی آموزش و پرورش انجام شود.

دانش‌‌آموز خبرنگار: فاطمه صفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار