برگزاری بازارچه کار و فناوری در مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی ایلام

ایلام (پانا) - بازارچه کار و فناوری، با هدف ایجاد تجارب تجارتی و اقتصادی با محصولات دست‌ساز و خانگی با استقبال گسترده دانش‌آموزان متوسطه اول، رئیس اداره سمپاد اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام، عوامل اجرایی و دبیران مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی ایلام برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بازارچه کار و فناوری در مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی ایلام

بازارچه کار و فناوری که یکی از مبانی مهم و کاربردی درس کار و فناوری در دوره متوسطه اول است که با حضور مسئولان و دانش آموزان دوره اول متوسطه در مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی ایلام برگزار شد.

این امر آموزشی که در بردارنده تجارب ارزشمندی در حیطه تجارت و اقتصاد به صورت ساده است، با استقبال گسترده دانش آموزان مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی ایلام روبرو شد.

ابوذر بسطامی، رئیس سمپاد اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام در این رابطه گفت: داد و ستد دوستانه بین دانش آموزان در قالب فضایی آرام که امروز مشاهده می‌کنیم نوعی تمرین برای رفتارهای اقتصادی دانش آموزان در آینده است.

بسطامی افزود: امروزه یکی از ضعف‌های ما عدم آموزش و پرورش هوش اقتصادی در دانش آموزان است.

رئیس اداره سمپاد استان از برگزاری چنین برنامه هایی اظهار امیدواری کرد و گفت: قطعا این امر در مدارس گامی در استحکام ارکان اقتصادی در کشور است.

رضا جمشیدیان، مدیر مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی ایلام نیز ضمن اظهار خشنودی از فضای گرم و صمیمی مدرسه گفت: بازارچه کار و فناوری در مرکز استعدادهای درخشان، فرصتی است تا دانش آموزان خلاقیت های خود را به منصه ظهور رسانده و کار تجارتی و اقتصادی را تجربه کنند.

جمشیدیان افزود: این برنامه کاربردی افزون بر آنکه تجربه ای ارزشمند را برای دانش آموزان به ارمغان می آورد، سبب می‌شود تا دانش آموزان ارزش کسب و کار و فعالیت های اقتصادی را نیز به خوبی درک کنند.

خبرنگار: محمد حیدری فرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار