سرپرست کمیته امداد شهرستان بهارستان:

تلاش همگانی برای حل مشکلات مالی مردم بی‌بضاعت ضروری است

بهارستان یک(پانا)- سرپرست کمیته امداد شهرستان بهارستان در جشن نیکوکاری، تلاش برای رفع مشکلات مالی مردمان بی‌بضاعت را بر همگان ضروری دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۳۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تلاش همگانی برای حل مشکلات مالی مردم بی‌بضاعت ضروری است

به مناسبت روز احسان، جشن نیکوکاری با حضور محمدرضا مددی سرپرست کمیته امداد شهرستان بهارستان، محمد خزایی رئیس سازمان بهزیستی، آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و سایر مسئولین شهرستانی در آموزشگاه حاج رحیم شعبانی برگزار شد.

محمدرضا مددی سرپرست کمیته امداد شهرستان بهارستان، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در روز ۱۴ اسفند تاسیس شده است و نهادی که ۲۲ روز بعد از شکل‌گیری انقلاب جمهوری اسلامی ایران، به دستور امام خمینی(ره) تاسیس شد و کمیته‌ امداد، اولین نهادی بود که امام خمینی(ره) قبول کردند نام ایشان بر روی این نهاد گذاشته شود.

مددی افزود: لازم است ما به فکر همنوعان خود باشیم و نسبت به مشکلات بوجود آمده، سعی و تلاشمان را کنیم تا همه‌ مردم در آرامش باشند؛ هم اکنون که ما مردم شهرستان بهارستان در خانه‌های خود در آسایش زندگی می‌کنیم، مردم و دانش‌آموزانی در شهر خوی هستند که در سرمای هوا، مشغول تحصیل هستند.

وی در ادامه گفت: شهرستان بهارستان، یکی از محلات کم برخوردار شهرستان‌های استان تهران است و در تهران ما نیز شاهد جمعیت انبوهی از مردم بی‌بضاعت هستیم؛ این اتفاق به این معناست که همکاران ما، لازم است تلاش بیشتری برای اوضاع اقتصادی مردم کنند و ما از خیرین انتظار داریم که در این امر یاری کنند؛ چرا که از ۶۰۰۰ نفری که تحت پوشش کمیته امداد هستند بیش از این تعداد، در سطح شهرستان بهارستان وجود دارند که اوضاع مالی به شدت ضعیفی دارند و لازم است که به اوضاع آنان رسیدگی شود.

مددی در پایان افزود: امید است تمام افرادی که در این شهر زندگی می‌کنند، اعم از خیرین، سازمان کمیته امداد و یاری‌رسان ما باشند تا به قدری، از مشکلات مالی مددجویان این شهر کاسته شود.

خبرنگار دانش آموز: محدثه قبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار