دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان:

منظومه فکری و تربیتی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تدوین شد

تهران (پانا) - دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از تدوین منظومه فکری و تربیتی این اتحادیه در راستای تربیت دانش‌آموز آینده خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
منظومه فکری و تربیتی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تدوین شد

حسین تاریخی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اینکه تربیت نسل آینده کلیدواژه اصلی تمرکز اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است، اظهار کرد: «به عنوان یکی از تشکل‌های دانش‌آموزی مسئله تربیت دانش‌آموزان برای آینده همواره مورد توجه قرار گرفته است و در همین راستا نیز منظومه فکری و تربیتی تدوین شده است.»

وی ادامه داد: «در این منظومه تلاش شده است تا نظام فکری یک نوجوان تراز انقلاب اسلامی تبیین شود. این منظومه در ۱۰۶ هدف تدوین شده است و ان‌شالله در طی چهارسال به اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ارائه می‌شود.»

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه اهداف ذکر شده در این منظومه، لزوما از جنس مسائل فکری و عقیدتی نیست، عنوان کرد: «منظومه تدوین شده موضوعاتی مانند محیط زیست، ورزش، اخلاق، احکام، مسائل عقیدتی و... را در بر می‌گیرد که نگاه از همه شمول بودن آن دارد.»

تاریخی در پایان خاطرنشان کرد: «تمام تلاش ما این بوده که این منظومه فکری و تربیتی جامعیت داشته باشد، همچنین اتّکا به مبانی دینی در آن وجود داشته باشد و منجر به تقویت مسیر حرکتی دانش‌آموزان برای آینده شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار