در گفت‌وگو با پانا:

ابراهیم اسدی: پرسپولیس درگیر حواشی نشود، قهرمان خواهد شد

سپاهانی‌ها می‌خواستند پرسپولیس را تحقیر کنند/ بازی با تراکتور تعیین کننده است

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است اگر این تیم درگیر حواشی نشود، می‌تواند بازهم قهرمان لیگ برترشود.

کد مطلب: ۱۳۵۱۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
ابراهیم اسدی: پرسپولیس درگیر حواشی نشود، قهرمان خواهد شد

مجتبی سیدی / ابراهیم اسدی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به پیروزی پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان گفت:«پرسپولیس ازلحاظ انگیزه و شرایط بدنی در بهترین فرمش قرار دارد. به‌خصوص پیروزی مقابل سپاهان باعث شد این تیم در لیگ برتر هم به آنچه می‌خواست برسد و به لحاظ شرایط روحی روانی، خودش را بازسازی کند‌. تاکتیک خوب و مؤثری که یحیی برای بازی حذفی در نظر گرفت، مؤثر واقع شد. مقابل نفت مسجدسلیمان تیم توانست بازی خوبی به نمایش بگذارد و ۳ امتیاز مهمی را بگیرد. آن‌ها چیزی برای از دست دادن نداشتند و آمده بودند تا امتیاز بگیرند. انصافاً هم‌بازی خوبی کردند اما زورشان به ما نرسید.»

وی افزود: «بازی خاصی برای ما بود و باید بعد از برد مقابل سپاهان، حتماً نفت را هم می‌بردیم. خدا را شکر این روزها هواداران هم به ورزشگاه می‌آیند و لیگ ما باصلابت و باکیفیت‌تر شده است. امیدوارم بتوانیم بازی با تراکتور هم‌روند خودمان را داشته باشیم و به برد برسیم. این بازی واقعاً تعیین‌کننده است. تیم حریف الان در اوج است و توانسته خودش را پیدا کند. تیمی که روی روند برد قرار می‌گیرد، بازی کردن با آن‌ها دشوار است.»

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: «باید با تمرکز در تبریز ظاهر شویم و کاری به حواشی نداشته باشیم. همیشه بازی‌های این دو تیم زیبا بوده و امیدوارم با حضور تماشاگران بازی جذابی ببینیم. پرسپولیس در تبریز غریب نیست و شک نکنید شرایط خوبی برای یک بازی زیبا و کسب پیروزی خواهیم داشت.»

ابراهیم اسدی گفت: «بازی با سپاهان شمشیر دولبه برای ما بود. می‌توانست شرایط را برای ما بدتر کند. اما سپاهانی‌ها شرایط میزبانی را طوری مهیا کرده بودند که به ضرر پرسپولیس بود. اما تیم ما با تمرکز بالا توانست این شرایط را به نفع خودش تمام کند‌. همیشه دربازی‌های سخت ما خوب کار می‌کنیم. روانشناسی فوتبال خیلی اهمیت دارد و کادر فنی پرسپولیس هم با روانشناسی خودش تمرکز بازیکنان را فقط روی برد گذاشت و موفق شد. محک خیلی خوبی برای پرسپولیس بود. سپاهانی‌ها فکر کردند می‌توانند پرسپولیس را پر گل ببرند و می‌خواستند تیم ما را تحقیر کنند. اما یادشان رفته بود که پرسپولیس ۵ فصل پیاپی قهرمان لیگ شده است و بازی کردن مقابلشان آسان نیست.»

وی افزود: «نفت مسجدسلیمان هم نزدیک بود مان کند اما بیرانوند عالی پنالتی را گرفت. او نقش بزرگ و پررنگی در این بازی داشت و نشان داد بی‌دلیل شماره یک تیم ملی نیست. نکته مثبت این بازی گلزنی عبدی بعد از تقریباً یک سال بود. او جوان و آینده دار است و باید بیشتر تلاش کند. پریرا هم نشان داد مهاجم باهوش و زیرکی است که جایگیری‌های عالی دارد. او ناهماهنگ است و هنوز با هافبک‌ها مچ نشده است. رفته‌رفته بهتر می‌شود. هافبک‌ها هم باید بادید باز پاس بدهند چون او مهاجم لحظه‌هاست و موقع فرارها باید سریع‌تر برایش موقعیت مهیا کنند.»

مهدی خزاعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار